Helpforum

Rev limiter na het flashen van het onbeperkte bestand

jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Berichten: 11Verified User

Ik heb het onbeperkte bestand geflitst met een PCV-brandstofkaart en nu zal de fiets de toerentalbegrenzer niet bereiken, hij stopt op 7,5k - 8,0k. Is dit normaal of is er iets mis? Wanneer ik het voorraadbestand flash, bereikt de fiets de toerenbegrenzer prima. Het is geen probleem omdat het geen zin heeft om voorbij de 8k RPM te gaan, maar ik zou toch graag de reden erachter willen weten.

tagged:

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als je het flitst met de onbeperkte en er is niets veranderd, doet het het dan nog steeds? Zoals in, pas geen pc-brandstofkaart toe of breng geen andere wijzigingen aan. Zorg ervoor dat u de ECU ook knippert met een overeenkomend onderdeelnummerbestand. Bedankt, Jason A.

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Ja, hetzelfde gebeurt zelfs als ik het standaard onbeperkte bestand zonder wijzigingen flash. En ja, ik flash het bestand met mijn ECU-onderdeelnummer. Ook wanneer het deze lage toerentalgrens bereikt, blijft het daar niet alleen, het voelt alsof de fiets een seconde sterft totdat het toerental daalt, dan draait het weer op en sterft het weer enzovoort. Ik denk dat alleen voor testdoeleinden alleen de brandstoftabellen van het onbeperkte bestand naar het voorraadbestand moeten worden gekopieerd en kijken of het rpm-probleem opnieuw zal verschijnen of dat u dat niet zou aanbevelen?

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Hetzelfde gebeurt met mijn 2019 gsxs1000 flitste het onbeperkte bestand en het laat me niet voorbij 7000 tpm

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Berichten: 11Verified User
    bewerkt May 2020

    Ik heb hier geen enkele reden of oplossing voor gevonden, dus ik ga terug naar de voorraadkaart met toegevoegde PowerCommander-brandstoftabel

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Berichten: 11Verified User
    bewerkt May 2020

    Een update over de onbeperkte toerentalbegrenzer - hij heeft zichzelf gewoon zonder aanwijsbare reden gerepareerd, ik ging gisteren op een snelweg en de fiets reed tot 10k RPM zonder problemen in elke versnelling. Of de fiets heeft een eigen mening of het spookt 😅

Meld je aan of registreer je om te reageren.