Helpforum

eerste flash-probleem

teamslr@live.comteamslr@live.com Berichten: 5Verified User

halverwege het schrijven naar ECU verschijnt er een statusfoutvenster: dit bestand is niet geautoriseerd voor deze ECU ERMM HELP. Groeten Scott

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, welk bestand probeert u in de ECU te laten flitsen? Bedankt, Jason A.

  • teamslr@live.comteamslr@live.com Berichten: 5Verified User

    Hallo Jason, ik heb geprobeerd een opgeslagen bestand te laden dat ik eerder in hetzelfde jaar op een eerdere R6 ECU heb gebruikt, ect, veronderstel niet dat mijn account het opnieuw instellen van de likes vereist? vriendelijke groeten Scott Lawrie

  • teamslr@live.comteamslr@live.com Berichten: 5Verified User

    Na een nieuwe poging informeert een pop-upmelding dat de fout mislukt, geen reactie, bedankt voor het kijken naar mijn probleem. Scott

  • teamslr@live.comteamslr@live.com Berichten: 5Verified User

    Jason Ik vermoed dat als ik meer dan één ongebruikte licentie heb, elke licentie wordt toegewezen aan een ECU op basis van wie het eerst komt? Ik heb geprobeerd nog een R6 ECU van 2017 naar een andere licentie te flashen, maar dit is niet gelukt omdat software probeerde dezelfde licentie toe te wijzen zonder de optie van keuze en gaf ook dezelfde pop-up! alvast bedankt .. groeten scott

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Ja, als u meerdere licenties in uw account heeft, vindt de licentietoekenning plaats op de eerstvolgende beschikbare nieuwe licentie.

Meld je aan of registreer je om te reageren.