Helpforum

Ongeautoriseerde toegangsfout

jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

heeft 4 dagen geprobeerd. Ik kom op dit punt en krijg dit bericht! Yamaha 2017 R1. Ik krijg deze code elke keer, ik heb 10 keer opnieuw gedownload, alles op internet en computerzijde gecontroleerd, ik weet niet hoeveel keer! Ik ben hard aangesloten, fietskant. Met een totaal verlies en op dit moment behoorlijk gefrustreerd. Alle hulp zou geweldig zijn.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is uw ECU-onderdeelnummer en wat is het onderdeelnummer van het bestand dat u probeert te flashen?

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

    Mijn licentie # 7B8F8B41 Ik heb geprobeerd 2 bestanden te maken, beide geven hetzelfde resultaat. licentie # is 7B8F8B41-bestand - BX4-8591A-10US (onbeperkt) bestand - BX4-8591A-10US (voorraad)

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Wat is uw ECU-onderdeelnummer? Je moet de sticker op de bovenkant van de ECU controleren.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, in het eerste bericht kan ik de foutmelding die u krijgt niet zien. Is dit het foutbericht 'Ongeautoriseerde toegang'? Ik zie dat je aan de fiets flitst. Voer een test voor mij uit: https://forum.ftecu.com/discussion/319/attention-hardware-test-for-6-pin-bike-side-harness-that-will-often-solve-your-issues#latest Bedankt, Jason A.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

    Oké, ik heb deze test voltooid, ik heb deze test van de draden uitgevoerd toen ik klaar was met de bedrading in het harnas van de fiets, maar ik deed het gewoon opnieuw en alles ging voorbij. Ik ben al meer dan 20 jaar elektricien en avionica-technicus in vliegtuigen, maar we maken allemaal fouten, dus ik heb mijn werk driemaal gecontroleerd en alles is vierkant.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

    ja het bericht is "ongeautoriseerde toegangsfout. Probeer het opnieuw of neem anders contact op met de ondersteuning." alles lijkt goed te gaan, het duurt ongeveer 6 minuten als het naar Ram kijkt, en als het gaat om uploaden, krijg ik de groene balk te zien scrollen en dan het "ongeautoriseerde" bericht.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hebt u wijzigingen aangebracht in de bestanden die u probeerde te flashen?

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

    Nee. Ik heb niets gewijzigd, ik heb alleen een van de 2 bestanden geselecteerd, beperkt of onbeperkt. Ik weet niet of weet niet hoe ik deze moet aanpassen, dat laat ik aan de experts over.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Hallo, ik krijg dit wanneer ik mijn telefoon als hotspot gebruik om te proberen te flitsen. Het lijkt te komen door een wankele internetverbinding. Gebruikt u een hotspot? Zo ja, probeer het dan via een wifi-verbinding.

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

    Nee, ik ben bedraad, heb kat 6 naar laptop op de fiets gerend, internetverbinding goed, alle beveiliging en firewalls gisteravond uitgezet en al het andere afgesloten dat op de achtergrond had kunnen draaien. Opnieuw geladen FTECU-programma en stuurprogramma's. Het enige twijfelachtige dat ik kan bedenken is de laptop die ik gebruik, het is een ASUS en lijkt traag. Ik heb het geleend, al mijn spullen zijn MACBOOK. Ik weet niet veel over ASUS, dus ik kan vandaag opraken en een Microsoft Surface Pro pakken.

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Hallo, mijn laptop is ook traag, het duurt tussen de 4-6 minuten om ECU ram te analyseren. Maar als het klaar is, werkt het flash-proces allemaal perfect, maar ik kan natuurlijk niet garanderen dat het jouwe zou zijn. Ik heb wel video's gezien waarin computers de analyse binnen enkele seconden beheren, dus ik denk dat onze laptops misschien een beetje traag zijn! Houd ons op de hoogte als je geluk hebt

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

    Ja, het duurt ongeveer 6-8 minuten voor het analyseren van RAM. Ik ga er wat meer mee knoeien, misschien mis ik een stap of doe ik iets niet in de juiste volgorde. dankzij Covid19 en stimuluscontroles kan ik binnen 100 mijl geen fatsoenlijke laptop vinden👍🏼

  • drz440@live.co.ukdrz440@live.co.uk Berichten: 51Verified User

    Dus ik heb letterlijk precies hetzelfde probleem gehad als jij. Ik heb het toen geprobeerd op de laptop van mijn vriendin, die begin dit jaar splinternieuw is. De analysefase duurde 45 seconden in plaats van 6 minuten en het hele knipperproces was in minder dan 3 minuten voltooid. Ik denk dat we allebei nieuwe laptops nodig hebben!

  • jfouch@live.comjfouch@live.com Berichten: 9Verified User

    Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb de OBD2-scanner aangesloten om er zeker van te zijn dat ik geen fouten had die me tegen konden houden, omdat ik niet het gevoel heb dat het een verbinding maakt of mijn ECU. Blijft vragen om er elke keer mee te trouwen, maar was echt hetzelfde. Misschien moet ik 'nee' selecteren als ik wordt gevraagd om een licentie toe te wijzen

  • g.antoninho@hotmail.comg.antoninho@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Probeer met LAN-kabel

  • david.lieske1981@gmail.comdavid.lieske1981@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Ik krijg dezelfde foutmelding. Maakt me gek. Iemand help alstublieft

  • bell_boy@hotmail.combell_boy@hotmail.com Berichten: 3Verified User

    Ik heb dat probleem ook meerdere keren gehad. Zorg ervoor dat uw harnas stevig is aangesloten als u de zijharnas van de fiets gebruikt. Die blauwe verzegeling verhindert soms dat hij helemaal op de USB-kabel zit. Ik heb een nieuwere computer en heb veel minder problemen met Autotune en flitsen in het algemeen. Zorg ervoor dat je een solide internetverbinding hebt als het pakketten laat vallen, het zal een willekeurige fout genereren.

  • trevor@sportbiketracktime.comtrevor@sportbiketracktime.com Berichten: 2Verified User

    Ik heb ook deze fout gekregen met mijn R1 uit 2017 - het zal het hele flash init-proces doorlopen, maar dan aan het einde hangen tijdens het uploaden en de foutmelding geven. Ik heb verschillende wifi-verbindingen geprobeerd en gecontroleerd of de kaart de juiste is voor de ecu. Het lijkt te communiceren met de ecu-boete ... het duurt ongeveer 5 minuten om het RAM-geheugen van de ecu te controleren ... dus het is traag, maar het komt erdoorheen, laadt kaarten, FT-modules, enz ... hangt gewoon aan het einde. De laptop die ik gebruik is een knapperige oude core2-machine (meer dan 10 jaar oud) ..... zou een modernere laptop het verschil maken? Ik ben een Mac-man voor de meeste van mijn spullen, maar bewaar de oude pc voor de paar pc-alleen-dingen die ik moet doen ... misschien is het tijd om die te upgraden. Om het even welke ideeën? t

    Trevor Sadler

    Sportbike Track Time

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De computer is waarschijnlijk uw probleem hier. Als de computer te traag is, rapporteert hij niet binnen de toegewezen tijd aan onze server, dus zal hij een time-out krijgen en elke keer mislukken aan het einde van het schrijven. Ik heb eerder gehoord van het succes van het flitsen van de fiets met een dubbel opstartsysteem op een Mac. Je kunt dat proberen of ik zou willen voorstellen om een nieuwere laptop te kopen. Het hoeft niets te duurs te zijn. Bedankt, Jason A.

  • trevor@sportbiketracktime.comtrevor@sportbiketracktime.com Berichten: 2Verified User

    Bedankt Jason !!!!!! beste, t

    Trevor Sadler

    Sportbike Track Time

Meld je aan of registreer je om te reageren.