Helpforum

Onbeperkte flits

pernett77@hotmail.compernett77@hotmail.com Berichten: 5Verified User

Hallo, ik heb een MT07 uit 2018.Ik upload de onbeperkte configuratie plus power comander-brandstofkaart voor akrapovik volledige uitlaat en dna-filter. toen ik deze configuratie gebruikte, was mijn uitlaatpunt ster vulling met zwart stof, is dit normaal? en als ik terug ga naar voorraadflits en dezelfde brandstofkaart doe het niet. Help alsjeblieft.

Comments

  • pernett77@hotmail.compernett77@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    kun je me alsjeblieft laten weten of de onbeperkte flitser veilig is voor mijn motor. dank je

  • matt_ariel@comcast.netmatt_ariel@comcast.net Berichten: 6Verified User

    Het zwarte stof is een gevolg van het feit dat de melodie "rijker" is, wat betekent dat het meer brandstof injecteert. Het klinkt alsof het genoeg brandstof injecteert waar sommige onverbrand zijn, waardoor het in de uitlaat komt en verbrandt, waardoor koolstofafzettingen achterblijven. Stock tune is mager en daarom zie je het waarschijnlijk niet zo vaak of helemaal niet met stock tune. Het is vermeldenswaard dat ik zelfs met mijn momenteel afgestelde voorraad en uitlaat MT-07 zwarte vlekken / koolstofopbouw aan het einde van mijn uitlaatpijp zie en deze regelmatig schoonmaak.

  • pernett77@hotmail.compernett77@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Weet jij hoe je het mengsel moet kalibreren?

Meld je aan of registreer je om te reageren.