Helpforum

Problemen met flits op CP3

contact@fb-racing.frcontact@fb-racing.fr Berichten: 11Verified User

Hallo, eerste verbinding vandaag met mijn BS2-8591A-00 (EU) ECU. Na vele pogingen en enkele problemen met de validatie van de flits, was de flits eindelijk correct met een standaard BS2-8591A-10 (US) kaart en was deze goed en de verplaatsing van de bobine op hardheid. De volgende stap was om opnieuw te flitsen met actieve tune-functionaliteit, ik heb verschillende foutmeldingen: licentie niet geldig, Ecu niet geregistreerd, of bevriezen aan het einde van de flash. Ik heb mijn FT extra bedrading zonder problemen bedrogen ... Bedankt voor de hulp en sorry voor mijn slechte Engels. Loïc

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Hallo, uw licentie was in de "poging" -status vanwege een probleem tijdens het flash-proces. Ofwel had je een slechte internetverbinding (of deze viel uit tijdens het proces), of de hardware maakte geen volledige verbinding. We hebben uw licentie opnieuw ingesteld, zodat u opnieuw kunt knipperen.

  • contact@fb-racing.frcontact@fb-racing.fr Berichten: 11Verified User

    Hallo, bedankt voor het antwoord, het is mogelijk dat mijn internetverbinding niet goed genoeg was. Ik zal over een paar dagen een andere flitspoging doen en u feedback geven over het resultaat. Vriendelijke groeten. Loïc

  • contact@fb-racing.frcontact@fb-racing.fr Berichten: 11Verified User

    Bedankt voor het resetten van de licentie, slechte internetverbinding was mijn probleem. Flash is nu goed. Met vriendelijke groet, Loïc.

Meld je aan of registreer je om te reageren.