Supportforum

1WS-8591A-70

ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Inlägg: 4Verified User
  • Hej Jag har kopierat och klistra in följande från mina frågor från FTecu.inc facebook webbplats Alan Stapleton har du en 1WS-8591A-70 (AU) obegränsad tillgänglig? jubel
  • FTecu Inc Tyvärr har vi inte den filen tillgänglig. Du skulle behöva skicka oss din ECU så att vi kan skapa en.
  • Alan Stapleton Hej, för 18 månader sedan när jag köpte FTecu-satsen fick jag led på villkor och gick med 1WS-8591A-30EU obegränsad (köpte också inte EC kit för att kanske korrigera skillnaderna, cykeln verkar nu fungera bäst som den har passat sedan nu, jag läste en ECU förra veckan och sparade på mitt konto. Kan du läsa den sparade ECU-läsningen? kommer att ge cykeln en körning på en dyno inom kort för att se var cykeln är på. behöver du några behörigheter för att läsa den sparade läsningen?
  • jubel Alan
  • PS till MT07 användare som har problem med att ställa in Fan temps, jag hade framgångsinställning på 85c-90c som föreslog av FTecu support.


kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej Alan, jag är ledsen att jag inte helt förstår din fråga här. Du har en 70 ECU som du har blinkat med en -30 fil och nu vill vi att vi ska skapa en -70 fil från din -30 lästa fil? Tack, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Inlägg: 4Verified User

    Hej Jason Jag hade inte tänkt på det, skulle det vara möjligt? Jag tänkte inledningsvis att om du kunde läsa och kontrollera att alla parametrar var i ordning dvs. bränsleblandning, tändning etc. så att jag skulle kunna tänka mig. tack Alan

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Allan, ja, om din ECU är ett -70 artikelnummer men du blinkade den med en -30 fil försvinner den ursprungliga -70 bilden. Så jag skulle inte kunna skapa dig en fil för ditt specifika artikelnummer. Du måste använda filen du för närvarande använder. Vad går fel med filen i din cykel för närvarande? Tack, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Inlägg: 4Verified User

    Hej Jason Inga problem, cykeln går okej, jag vet nu att efter att jag blinkade med -30eu obegränsat skulle originalfilen gå förlorad, tyvärr missade jag eller inte blev medveten om, att det var nödvändigt att du skulle läsa aktien ecu först . vilket jag inte skulle ha kunnat göra ändå eftersom min ecu inte listades, hade jag känt och fått höra, skulle jag ha tittat på alternativ ecu-inställning. Min fråga var om du kan läsa min sparade fil för att se om alla parametrar är som borde vara ,? dvs. bränsleblandning, tändning etc. så att jag skulle kunna tänka mig. hejar Alan

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Alan, vänligen maila mig din nuvarande fil så tar jag en titt på den. Tack, Jason A.

  • ast11854@bigpond.net.auast11854@bigpond.net.au Inlägg: 4Verified User

    e-post skickat, hejar Alan

Logga in eller registrera dig för att kommentera.