2017 z900 painajainen.
asimmasood8@gmail.com
sisään Z 900
En näytä saavani pyörän sivuvaljaita toimimaan. Olen yrittänyt päiviä. Voinko saada penkki-sivuvaljaat hintaeron vuoksi? Minulla on edelleen käyttämätön lisenssi.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Mikä on näyttöön tuleva virheviesti? Oletko suorittanut laitteistotestin, joka on foorumin tarttuvassa viestissä?
Epäonnistuminen: ei vastausta
Oletko suorittanut laitteistokokeen tarrassa?
Joo. Minulla on edelleen vaikeuksia keltaisen langan kanssa. Minkä tyyppiset pyörävaljaat sisältyvät vuoden 2017 z900-malliin? Tyyppi 6 tai tyyppi 13
Hei, se vie pyörän sivuvaljaiden tyypin 13. Mikä on ECU-osanumerosi? Kiitos, Jason A.
Hei, lykkäsin viimeisimmän tilauksen lähettämistä ollaksesi varma ensin ECU-osanumerostasi. Ole hyvä ja ota minuun yhteyttä vahvistuksella ECU-osanumerollesi ASAP. Kiitos, Jason A.
21175-1240
Hei, kiitos, että lähetit tiedot. Penkkivaljaasi menivät ulos. Kerro meille, jos sinulla on ongelmia sen kanssa. Kiitos, Jason A.
Sopii. Kiitos Jason.
sain juuri penkilläni olevat valjaat. koukkasi kaiken ylös ja noudatti ohjeita. epäonnistua: ei maata, voitko lähettää minulle virtalähteen. Mielestäni asia saattaa olla kyse.
Im käyttäen virtalähde, joka on laukaista pois 10v. Se ei ole 12v. Riittääkö se aiheuttamaan ongelmia?
Hei, sai Kent jo sinut selvitettyä uuden virtalähteen avulla? Kiitos, Jason A.
Joo. Kiitos. Aloittamassa prosessi. Kerron sinulle, jos minulla on ongelmia.