Server Offline ???
zbutler1019@gmail.com
i R1
När kommer den här servern att vara uppe? Jag har två handikappade cyklar eftersom vi inte kan komma in på servern. När kommer det att få tillbaka?
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Du bör kunna komma åt den nu, en uppdatering användes för cirka 90 minuter sedan.
Är servern offline? Jag kan inte logga in på programvaran, det står alarmservrar offline. Jag installerade den senaste versionen redan
Vi har inga problem med servern. Kontrollera din internetanslutning.
Mitt internet är bra. Kanske är det min plats i Abu Dhabi. Även med en VPN till USA kommer den inte att ansluta. Innan det var bra, vad hänt
Hej, jag har samma problem när jag ansluter till programvaran och jag har ett felmeddelande: "felserver offline". Jag ansluter från Frankrike. Hur får man det att fungera?
Se till att du har den senaste programversionen. Avinstallera programvaran, starta om datorn och installera sedan den senaste versionen från vår webbplats.
Det säger secer offline nj Usa
Din sista blixt var tillbaka i maj. Vi har sedan uppgraderat servern, så du måste avinstallera den gamla programvaran, starta om datorn och installera den senaste versionen tack.