Supportforum

Windows 10 tillåter inte FTECU att fungera

Jag har försökt öppna FTECU idag och windows rapporterar: "Din administratör har blockerat det här programmet eftersom det potentiellt utgör ett säkerhetshot för din dator" Jag är inloggad som administratör !! Snälla hjälp.

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad October 2019

    Du måste gå in på datorns säkerhetsinställningar och ändra dem för att tillåta att viss programvara laddas ner.

  • rpo5953@sbcglobal.netrpo5953@sbcglobal.net Inlägg: 3Verified User

    OK Jag har försökt allt jag vet (inte mycket) för att lösa lastproblem. Jag försökte till och med radera, starta om, ladda om och köra programmet. Min PC kör inte något bakgrundsprogram. Inte heller ett modemfråga. Jag kan sätta programmet på PC och se det starta i task manager och det försvinner bara utan någon anmälan av något slag. Någon har någonting? Och började dra ut håret.

  • tt650r@yahoo.comtt650r@yahoo.com Inlägg: 10Verified User

    Har du försökt att köra programmet som administratör? Inte säker på om win 10 har det alternativet eller se till att du har stängt av all säkerhet som körs i bakgrunden. Jag använder all fabriksprogramvara på alla billinjer och virusskyddet sätter alltid upp en stink..En sak men om du använder den datorn för att titta på porr stängs säkerheten inte rekommenderas ... Lycka till

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag är inte så säker på varför det skulle hända, kör din dator på ett annat språk än engelska? Tack. Jason A.

  • rpo5953@sbcglobal.netrpo5953@sbcglobal.net Inlägg: 3Verified User

    PROBLEM LÖSTAD: Min Internetleverantör blockerade mjukvaran från att ladda, inte säker på varför. Jag insåg detta när jag använde min mobiltelefon WiFi för att ansluta till internet efter att ha dumpat Via sat Satellite-leverantör. Fungerar bra nu!

Logga in eller registrera dig för att kommentera.