Helpforum

Unable start or download software

stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Berichten: 15Verified User

This is anoying. 20% of the time i want to make small tweaks to my tune, the server is down, which means i cannot start the software.

There is also no option to start a download from the webpage because....server down.

There really needs to be some sort of fall back system for this software to work offline, this is super frustrating.

Where on the FTecu webpage is there a "server status" check? I was fumlbing around, trying to troubleshoot my connection on the laptop but, as it turned out, server down....


Please supply a server status on the webpage and/or supply us with a offline registry fix or somthing to this effect. i wanted to test settings on my QS and now i lost a day (EST+1 timezone).


Looking forward to your constructive reply.

Comments

  • nordicmotortuning@gmail.comnordicmotortuning@gmail.com Berichten: 1Verified User

    De server is leeg en ik moet een klusje op de fiets doen, hoe kunnen we dit probleem oplossen?

  • chrisgardellchrisgardell Berichten: 48Staff User

    onze excuses, we hebben onze webgerichte infrastructuur de afgelopen uren bijgewerkt. De server tegenover de software is de laatste stap en zou binnenkort moeten zijn.

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Berichten: 15Verified User

    Ik vroeg om een constructief antwoord over hoe we onszelf in de toekomst kunnen helpen. Niet waarom de server niet werkt. We kunnen zien dat het naar beneden is ..

  • dru_da_name@Yahoo.comdru_da_name@Yahoo.com Berichten: 1Verified User

    zijn er updates?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, hopelijk kan ik je helpen met een constructief antwoord. In de toekomst zou dit nooit tijdrovend moeten zijn voor een servermigratie. Er wordt een e-mailmelding opgesteld om gebruikers op de hoogte te stellen van eventueel toekomstig gepland onderhoud. Ik begrijp uw frustratie, maar voorlopig kunnen we geen software hebben die offline werkt. In de toekomst zijn we van plan om een offline versie van de software te ontwikkelen. Bedankt, Jason A.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De server is eindelijk weer beschikbaar na talloze controles. Mogelijk moet u de server opnieuw afsluiten en weer aanmelden om de serverupdates te krijgen, maar bestanden zijn nu toegankelijk. Dank voor uw geduld.

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Berichten: 11Verified User

    Ik kan nog steeds geen software starten. Na dubbelklikken op het FTECU-pictogram, werkt het via de normale procedure, maar de toepassing verschijnt niet. Het FTECU-proces wordt op de achtergrond uitgevoerd, maar het wordt nooit geopend op de desktop. Ik ben het eens met het andere forumlid dat het ontbreken van een back-upoplossing op zijn plaats, zoals offline gebruik, geen goed bedrijfsmodel is en moet worden verbeterd. Adviseer, alstublieft...

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Berichten: 11Verified User
    • Follow-up, voor iedereen die de software niet kan starten, doet u het volgende: Verwijder FTECU-software van uw systeem
    • Start computer opnieuw
    • Download en installeer het FTECU-programma en het zou moeten werken.
    • Dit was mijn oplossing. Proost.
  • crmotocrosskid@gmail.comcrmotocrosskid@gmail.com Berichten: 12Verified User
  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Berichten: 15Verified User

    Het is nu 02:00 uur hier. Ik ben nog niet in de positie om de software te testen, maar de downloadsectie is weer online, dus dat betekent dat de back-end weer beschikbaar moet zijn. Wat ik ook heb gezien, is dat de huidige versie en de revisiegeschiedenis op de webpagina niet sync zijn. De huidige versie is hoger en wordt niet vermeld op de pagina. Bewerken: de software is weer toegankelijk.

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Berichten: 15Verified User

    Heb een bug gevonden! Als u op uitgebreid drukt: "opwarmen niet actief" en de cursor gebruikt om omhoog te gaan in de lijst, worden alle waarden weergegeven als "onwaar". Wanneer u rechtstreeks op een van de waarden klikt, wordt deze weergegeven als de juiste waarde (true wanneer deze is ingesteld als "true")

  • yahav92@hotmail.comyahav92@hotmail.com Berichten: 16Verified User
    • HEY ive heeft hetzelfde probleem. Ik deed dit. FTECU-software van uw systeem verwijderen
    • Computer opnieuw opstarten
    • FTECU-programma downloaden en opnieuw installeren en het zou moeten werken.
    • het wordt uitgevoerd via de normale procedure, maar de toepassing verschijnt niet. Het FTECU-proces wordt op de achtergrond uitgevoerd, maar het wordt nooit geopend op de desktop. help me hier alstublieft Bedankt
  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer het opnieuw op te starten en kijk of dat het probleem oplost.

  • yahav92@hotmail.comyahav92@hotmail.com Berichten: 16Verified User

    ja allemaal werken nu Bedankt

  • wcs5683@gmail.comwcs5683@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Ik hoop dat het zo gek is. Misschien ook reageren op mijn trouble ticket.

  • aries49@live.comaries49@live.com Berichten: 1Verified User

    Ik heb gedeïnstalleerd / opnieuw geïnstalleerd opnieuw opgestart en opnieuw opgestart, software start nooit. Hoe krijg ik deze software te starten?

  • sales@gpbikestore.comsales@gpbikestore.com Berichten: 12Verified User

    We moesten 2 keer deïnstalleren en opnieuw installeren om het te laten werken. Eindelijk werkte het. Ging een fiets flitsen en moest het 3 keer doen om het te voltooien.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, het support-ticketsysteem is al maandenlang door ons ontoegankelijk. Dat is een deel van de reden waarom we zijn overgestapt naar een forum. Als je een probleem hebt, bel ons dan, email ons of start een nieuw onderwerp onder de juiste categorie, zodat we je kunnen helpen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.