פורום תמיכה

בעיה בהתקנת לרתום תיל צד

dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com הודעות: 6Verified User

נתקלתי בבעיה בחיבור לרתמת הצד האופניים שלי יש לי ZX14R לשנת 2017 ועקבתי אחר ההוראות בדיוק כפי שהיא, אבל דבר אחד היה שונה. בהוראות נאמר שלב 9: הסר את אטמי מזג האוויר מפלסטיק במיקומי הסיכה הבלתי מנוצלים 27 ו -28. ובכן עליי אני לא יודע אם שלי הוא מיוחד או לא, אבל על שלי על סיכת מצמד המצית הקלה יותר יש תקע מזג אוויר אבל ב 28 יש חוט, אה אה מה עכשיו. אז המשכתי עם ההפרעות שהסרתי את החוט מ- 28 והכנסתי את החוט הנשי הירוק כמו ההוראות שנאמרו לי לעשות. לאחר שהתחלתי הכל להתחבר ומוכן להפעיל אותה לא היה לי שום דבר בפועל. קיבלתי שגיאה KTRC מהבהב רמת ההספק מהבהבת כמו גם מחוון ההילוכים מהבהב עכשיו אני במצב פאניקה אבל אסיר תודה יש לי מדריך שירות. אז בדקתי שגיאות וזה נתן לי קוד 39 שאינו תקשור עם המונה בנקודה זו אני רוצה להתחיל לבכות כי חשבתי שפוצץ את הנגד על ECU והייתי צריך לקנות ECU נוסף אוי $834. התייעצתי במדריך ועברתי ובדקתי את ההתנגדות לתקשורת CAN וזה היה במפרט THANK GOD לתפור. אך באופן מוזר, תקשורת CAN נמצאת בסיכה של המצמד השחור 27 (Gry / Blu גבוהה) ו- 28 (LB נמוך). אז בכל מקרה בדקתי את עוצמת הסוללה שנמצאה בסיכה של מצמד המצברים הקל 41 & 54 ולא היה לי מתח עכשיו אני כמו YES פשוט פוצצתי נתיך ואז הסרתי את הסוללה ובדק את הנתיך הראשי של ECU ובטוח מספיק נתיך שהתפוצץ. אבל בשני המצמדים זה מספר 1 עד 39 אז לשני המצמדים יש לי סיכה 27 ו 28, האם הם יכולים להקשות את זה! יש לי שכל האופניים ישר פועלים שוב. כעת שאלתי היא באיזה מצמד אני משתמש או האם אני משתמש בשילוב של שניהם ?.


הערות

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    האם במצמד השחור האם עמדות הסיכה 27 ו -28 פתוחות (לא תפוסות)?

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com הודעות: 6Verified User

    הם תפוסים עם 27 חוטי GY / BL ו- 28 LB. מה שבמדריך מתאר כ- pin 27 תקשורת CAN קו (גבוהה) GY / BL ופין 28 CAN קו תקשורת (LOW) LB. עכשיו על מצמד האפור יש תקע מזג אוויר ב- 27 וחוט LG ב -28 שאני מניח שהוא סיכה 67 המתארת במדריך כקו תקשורת חיצונית (מערכת אימובילייזר (מודלים מצוידים) / * KDS): LG. האופניים שלי לא מצוידים במערכת אימובילייזר, אני לא חושב. שלחתי לך קישור לקבצי התמונות שלי בתיבה ירידה האם היית יכול לגשת לקבצים האלה?

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com הודעות: 6Verified User
    נערך September 2019

    התקנתי את רתמת 4 הפינים בזמן שהסוללה הייתה מחוברת, כך שהייתה אפשרות שייתכן שגרמתי את הנתיך בטעות שאולי היה עלי. אבל החיווט היה שונה באופניים שלי מאשר בהוראות כך רציתי להתייעץ איתכם כדי לבדוק אם אתם חדשים בנושא.

  • kento_ftecukento_ftecu הודעות: 776Staff User

    מספרי סיכות המצמד במדריך השירות אינם זהים למספרים המצמד בפועל. שני המצמדים ממוספרים 1-39. היית במצמד הלא נכון. ההוראות אומרות ללכת ל"מצמד בצבע בהיר יותר ", שיהיה זה בגוון שזוף בתמונות שלך. הסר את החוט במצב 28 (67 במדריך) והניח מעליו צינור לכווץ חום כדי להשבית אותו, מכיוון שהוא לא משמש. הכנס את החוטים באותו מצמד לפי ההוראות.

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com הודעות: 6Verified User

    אוקיי תודה

  • dr_1g@hotmail.comdr_1g@hotmail.com הודעות: 6Verified User

    בסדר נהדר יש לי את הרתמה בצד האופניים ללא שגיאות בזכותך. היה לי את זה לחיבור אל המצית אמש, כמה שבמהלך התנפחתי הנתיך של ECU, כמו שאמרתי שהתקנתי אותו עם הסוללה המחוברת, אוויפס, בכל מקרה, תודה על כל העזרה שלך מוערכת.

היכנס או הירשם כדי להגיב.