Tukifoorumi

Ohjelmiston käynnistäminen tai lataaminen ei onnistu

stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

Tämä on anoying. 20% tai aika, jolloin haluan tehdä pieniä tweaks-virikkeitä, palvelin on alaspäin, joten en voi käynnistää ohjelmistoa Ei myöskään ole mahdollisuutta aloittaa latausta verkkosivulta, koska .... palvelin alas. On todella oltava jonkinlainen pudotusjärjestelmä, jotta tämä ohjelmisto toimisi offline-tilassa, tämä on erittäin turhauttavaa. Missä FTecun verkkosivulla on "palvelimen tila"? Olin fumlbing noin, yrittäen vianmääritys minun yhteys kannettavan tietokoneen, mutta, kuten osoittautui, palvelin alas .... Halusin testata QS: n asetuksia ja nyt hävisin päivässä (EST + 1 aikavyöhyke). Odotan rakentavaa vastausta.

Kommentit

  • nordicmotortuning@gmail.comnordicmotortuning@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Palvelin on alas ja minun täytyy tehdä työ pyörällä, miten voimme ratkaista tämän ongelman?

  • chrisgardellchrisgardell Viestejä: 48Staff User

    Olemme päivittäneet web-pohjaista infrastruktuuriamme viimeisten tuntien ajan. Palvelin, joka on ohjelmiston edessä, on viimeinen vaihe, ja sen pitäisi olla pian.

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Pyysin rakentavaa vastausta siitä, miten voimme auttaa itseämme tulevaisuudessa. Ei miksi palvelin on alas. Näemme sen alas ..

  • dru_da_name@Yahoo.comdru_da_name@Yahoo.com Viestejä: 1Verified User

    mitään päivityksiä?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Toivottavasti voin auttaa teitä rakentavalla vastauksella. Tulevaisuudessa emme saa koskaan siirtyä palvelimelle tämän aikaa vievän. Sähköpostiviesti laaditaan, ja siitä ilmoitetaan käyttäjille tulevista suunnitelluista huoltotoimista. Ymmärrän turhautumisenne, mutta toistaiseksi emme voi käyttää ohjelmistoa, joka toimii offline-tilassa. Tulevaisuudessa aiomme työskennellä ohjelmiston offline-version kehittämiseksi. Kiitos, Jason A.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Palvelin varmuuskopioi lopulta lukuisten tarkastusten jälkeen. Saatat joutua sulkemaan ja kirjautumaan takaisin saadaksesi palvelimen päivitykset, mutta tiedostot ovat nyt käytettävissä. Kiitos kärsivällisyydestäsi.

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    En vieläkään pysty käynnistämään ohjelmistoa. Kaksoisnapsauttamalla FTECU-kuvaketta, se kulkee normaalin menettelyn läpi, mutta sovellusta ei näy. FTECU-prosessi on käynnissä taustalla, mutta se ei koskaan avaudu työpöydälle. Olen samaa mieltä toisen foorumin jäsenen kanssa siitä, että sellaisen varmuuskopiointiratkaisun käyttäminen, kuten offline-käyttö, ei ole hyvä liiketoimintamalli ja sitä on parannettava. Ilmoitathan ...

  • AirmanJ74@gmail.comAirmanJ74@gmail.com Viestejä: 11Verified User
    • Seuranta, jokaiselle, joka ei pysty käynnistämään ohjelmistoa, toimi seuraavasti: Poista FTECU-ohjelmisto järjestelmästäsi.
    • Tämä oli minun korjaus. Kippis.
  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Se on nyt klo 22.00. En voi vielä testata ohjelmistoa, mutta latausosio on taas verkossa, joten back-endin pitäisi olla käytettävissä uudelleen. Olen myös nähnyt, että verkkosivun nykyinen versio ja versiohistoria ei ole synkronoitu. Nykyinen versio on korkeampi eikä sitä mainita sivulla. Muokkaa: Ohjelmisto on jälleen käytettävissä.

  • stigma@xmsnet.nlstigma@xmsnet.nl Viestejä: 15Verified User

    Löysin vian! Jos painat laajennettua: "lämpenemisen tyhjäkäynti" ja käytät kohdistinta ylöspäin luettelossa, kaikki arvot näkyvät "väärinä". Kun napsautat yhtä arvoista suoraan, se näkyy oikeana arvona (totta, kun se on "tosi")

  • yahav92@hotmail.comyahav92@hotmail.com Viestejä: 16Verified User
    • HEY ive sai saman ongelman kuin tein tämän Uninstall FTECU -ohjelmiston järjestelmästäsi
    • Käynnistä tietokone uudelleen
    • Lataa ja asenna FTECU-ohjelma uudelleen ja se toimii.
    • se kulkee normaalin menettelyn läpi, mutta sovellusta ei näy. FTECU-prosessi on käynnissä taustalla, mutta se ei koskaan avaudu työpöydälle. auttakaa minua täällä Kiitos
  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kokeile uudelleenkäynnistystä uudelleen ja katso jos se ratkaisee sen.

  • yahav92@hotmail.comyahav92@hotmail.com Viestejä: 16Verified User

    kyllä kaikki toimivat nyt Kiitos

  • wcs5683@gmail.comwcs5683@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Toivon toivoa niin. Ehkä vastaa myös ongelmalliseen lippuun.

  • aries49@live.comaries49@live.com Viestejä: 1Verified User

    Olen poistanut uudelleenkäynnistyksen / uudelleenkäynnistyksen ja käynnistynyt uudelleen, ohjelmisto ei koskaan käynnisty. Miten saan tämän ohjelmiston käyttöön?

  • sales@gpbikestore.comsales@gpbikestore.com Viestejä: 12Verified User

    Meidän oli poistettava ja asennettava 2 kertaa, jotta se toimisi. Lopulta sain sen toimimaan. Meni flash-pyörään ja joutui tekemään sen 3 kertaa saadaksesi sen loppuun.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Tukilippujärjestelmä on ollut käytettävissä jo kuukausia. Mikä on osa syytä, miksi siirryimme foorumiin. Jos sinulla on ongelmia, soita meille, lähetä meille sähköpostia tai aloita uusi aihe oikeaan luokkaan, jotta voimme auttaa sinua. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.