Tavoitteena solo 2, älä lue ecu-tietoja
johneengineering@yahoo.co.uk
sisään R1
Hei, en pääse tavoite soolo 2 lukemaan ecu-tietojani r1 2009 uk -pyörältäni. Yritin salata polkupyörääni takaisin normaalikarttaan. Tiedostojen kirjoittamisen jälkeen se meni tarkistettavaksi ja epäonnistui. Ftecu-ohjelmisto kertoo minulle, että minun on istutettava lisenssi ecullesi, vaikka olen vilkkanut ecua useita vuosia. Pyörä käynnistyy ja näyttää siltä, että siinä on vakiokartta. Tavoitteena solo 2 ei vieläkään lue tietoja ja ftecu kysyy edelleen uutta lupaa. Kun verkkosivustolla lisenssi sanoi viimeisimmässä toiminnassa "flash init" Kiitos John
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei John, etkö saanut sähköpostia, jonka lähetin sinulle eilen vastauksena ECU-datakysymykseen? En myöskään näe mitään vikaa lisenssissä, mutta joku muu voi jo nollata sen täällä. Yritä vilkkua uudelleen ja naimisiin uudelleen ECU: n kanssa kyseisen lisenssin mukaan. Kiitos, Jason A.
Hei Jason Mike uk agentti fteculle sai lisenssin minulle ja välähti uudelleen ecu OK nyt takaisin alkuperäiselle kartalleni OK ilman ongelmia. Olen juuri tarkistanut sähköpostiosoitteeni johneengineering@yahoo.co.uk. Enkä ole saanut sinulta yhtään sähköpostia, vain sähköpostit ovat Mikeltä Velox racing UK -toimittajasta ftecu. Jos mahdollista, voisitko lähettää uudelleen Paljon arvostettua Johnia
John, minulla on joskus ongelmia sähköpostini kanssa. Lähetän uudelleen puolestasi! Kiitos, Jason A.
Ecu-tietojen lukemisessa aim solo 2:n kautta on edelleen ongelmia, onko joku saanut k-linjan tiedot Kiitos John