Tukifoorumi

MT09 AIS-ohjaus

dragomirmnikolic@gmail.comdragomirmnikolic@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Minulla on 2020 MT09, enkä näe AIS-ohjauksen kenttiä FTECU-ohjelmistossa. Onko olemassa keino ohjata solenoidia eri ajo-olosuhteissa (A, STD, B)?

Kommentit

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, AIS: n kytkeminen pois päältä häiritsisi koodia P1400 vianmäärityskoodinhallinnassa ja asentaisi sitten estolevyt moottoripyörääsi. Kiitos, Jason A.

• dragomirmnikolic@gmail.comdragomirmnikolic@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Kiitos - kyllä, tiesin sen, mutta näyttää hieman raskaalta. On selvää, että ECU: lla on venttiilin hallinta - miksi sitä ei ole ohjelmistossa vaihtoehtona hallita? Kiitti.

Hei, miksi haluat hallita sitä, ellet käytä 5v-signaalia jonkin tyyppiselle apulaitteelle? Kiitos, Jason A.

• dragomirmnikolic@gmail.comdragomirmnikolic@gmail.com Viestejä: 6Verified User

Hei Jason, haluaisin sammuttaa takaiskutoiminnon käyttötavalla (A, B, STD), kun olosuhteet sitä edellyttävät. Olen nähnyt otoksia muista polkupyörän FTECU-ohjelmistoista (ts. R1) ja olisin voinut vannoa, että valikossa oli "Ilmaventtiili" tai vastaava. Muut virittimet ilmoittavat myös kyvystä "ottaa käyttöön / poistaa käytöstä" AIS MT-09: ssä poistamatta itse venttiiliä; En tiedä mitä ohjelmistoja he kuitenkin käyttävät. Ilmeisesti tämä kaikki on turhuutta varten - mikään ei toimi tässä ;-).

Hei, Ainoa asia, jonka tiedän tekemästä, missä annamme sinulle mahdollisuuden hallita AIS-nastasta tulevaa 5v-signaalia, olisi YXZ1000 Turbo -tiedostossamme. Voit luoda AIS-powered Boost Controllerin, mutta tekeminen siitä oli erittäin monimutkaista, eikä sitä tehdä enää pian. Se ei myöskään ole ominaisuus, jota haluamme lisätä mihinkään flash-urheilupyöräämme tällä hetkellä. Toistaiseksi se on vain mahdollisuus ottaa se käyttöön tai poistaa se käytöstä. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.