2016 R1s-licentieprobleem
nicholasbrody@icloud.com
Hallo, mijn ECU is B60-8591A-10 en ik heb een aangepast Graves-bestand toegepast op mijn ECU. Ik heb onlangs de auto-blip gekocht en toen ik probeerde de ECU te reflashen nadat ik de functie had ingeschakeld, mislukte het en vraagt me nu om een nieuwe licentie. Ik heb eigenlijk een nieuwe licentie gekocht en werkt nog steeds niet. De licentie is 0BD80041. Kun je helpen?
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Uw licentie was in de status van poging vanwege een probleem tijdens uw flash-proces. Ik heb je licenties gereset. Probeer te knipperen zonder eerst de automatische blip te activeren om te zien of het succesvol knippert.
Oké, bedankt, je zult het opnieuw proberen en je zo snel mogelijk laten weten. En wauw bedankt dat je hier meteen op springt. Misschien kan ik morgen wel rijden !!
Wat was de foutmelding die verscheen toen de flits stopte, en op welk punt tijdens het flitsproces trad deze op?
het gaf me een "schrijfpoging mislukt". Probeer het opnieuw
Wat raar is, is dat het kaartbestand een vergrendelingsafbeelding in het venster heeft? Geen enkel ander bestand geeft dat slot weer.
Het gaf aan dat de schrijfpoging mislukte na het doorlopen van 100%-schrijven en het verifiëren van de ECU-afbeelding
Dat komt doordat de Graves-bestanden vergrendeld zijn, zodat u de brandstofkaarten niet kunt zien of wijzigen.
Oké, dat is logisch, dus dat is dan niet de fout. Als ik het nu opnieuw probeer, staat er geen geregistreerde ECU gevonden en wordt gevraagd of het een andere licentie wil gebruiken.
Kun je een screencap plaatsen van de "lock image in the window"?
Ja, omdat de reset-licentie in feite opnieuw begint. Klik gewoon op Ja.
Ok volgend hoofdstuk ..... Ik klikte op ECU schrijven, het gaat naar het uploaden van ECU-afbeelding, laadmodule, controle van ECU ... nu wordt me gevraagd of ik licentie # D01AC0AA aan deze ECU wil toewijzen. Ik klik op Ja en er staat dat de schrijfpoging is mislukt in het waarschuwingsvenster. In het dialoogvenster staat: autorisatie ontbreekt. Let op: auto blip is uitgeschakeld
U schrijft het Graves-bestand ZONDER eerst de Auto-Blip te activeren, correct?
Ja
Probeer opnieuw alstublieft.
Nu zal het niet eens beginnen met schrijven. Het zegt meteen dat de poging is mislukt. Probeer het a.u.b. opnieuw. En de status zegt ontbrekende functie-autorisatie. Misschien moet ik auto blip INSCHAKELEN?
Probeer er eerst een stockbestand voor uw ECU in te flashen. U heeft het onderdeelnummer van uw ECU, correct?
Dezelfde fout met automatische blip ingeschakeld ...
Ok, ik was in staat om de onbeperkte R1-kaart te krijgen om te beginnen met schrijven. Ik laat het je weten als het klaar is!
Flash een voorraad ECU-bestand in uw ECU, alstublieft, geen AB eerst ingeschakeld
Ik heb per ongeluk onbeperkt getrokken. AB is uitgeschakeld. Als het niet werkt, pak ik de standaard en doe ik het opnieuw. Dank je!
OK! de onbeperkte kaart werkte!
Laat me weten dat ik de gravenmap opnieuw moet proberen. Als dat niet werkt, is het bestand misschien in de war
Oké, ik heb zojuist het Graves-bestand geprobeerd en er staat nu File Type License Mismatch
Het vraagt of ik een andere licentie wil gebruiken en nu wil schrijven. Ik wed dat het mislukt, maar het zal je laten weten.
Oké mijn vriend, er moet iets mis zijn met de gravenbestanden omdat ik de schrijfpoging mislukt / Nablus aeacU-afbeelding opnieuw heb gekregen. Wat stel je voor dat ik doe om het te repareren?
Zie het bovenste bestand met het schijfpictogram grijs met een slotembleem. Zo zag het er nog nooit uit. Het zag er altijd uit als de gemarkeerde, onbeperkte kaart. PS Ik heb Graves ook gemaild om te zien of ze me een nieuwe kaart konden sturen.
Hallo, we hebben dit vanmorgen telefonisch gesproken en afgehandeld, toch? Bedankt, Jason A.
Hey Jason! Ja, dit probleem is nog aan de gang, maar geen FTECU-probleem. Ik zal uitbreiden voor het geval het anderen helpt. Ik heb rechtstreeks contact opgenomen met Graves omdat ze me in 2018 een R1s-kaart hebben gestuurd omdat daar geen R1s-kaart is. Ze legden me uit dat met alle software-updates alleen de originele kaart (zonder automatische blip) zal werken. Ik heb de originele kaart op mijn back-upschijf kunnen vinden en het werkte, maar ik kan auto-blip niet inschakelen. Ze gaan kijken of ze de kaart opnieuw kunnen maken, zodat ik hem met AB kan gebruiken. Ik zal je updaten zodra ik terug hoor Bedankt voor het volgen!
Update- Graves stuurde me een nieuwe kaart. Kan AB nog steeds niet inschakelen. Ik krijg de volgende foutmelding. Laat me je gedachten weten als je denkt dat dit een FTECU-ding is of zoiets met de kaart. bedankt!
Hallo, Ok, probeer het nu, alles zou goed moeten werken! Bedankt, Jason A.