Vuoden 2016 R1-käyttöoikeuksien myöntäminen
nicholasbrody@icloud.com
sisään ECU Licensing
Hei, ECUni on B60-8591A-10 ja minulla on mukautettu Graves-tiedosto sovellettuna ECUni. Ostin äskettäin automaattisen blipin ja kun yritin päivittää ECU: ta sen jälkeen, kun otin ominaisuuden käyttöön, se epäonnistui ja pyytää minulta uutta lisenssiä. Ostin uuden lisenssin enkä toimi vielä. Lisenssi on 0BD80041. Voitteko auttaa?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Lupaasi yritettiin yrittää flash-prosessin aikana ilmenneen ongelman vuoksi. Olen nollannut lisenssit. Yritä vilkkua aktivoimatta ensin automaattista piirtämistä nähdäksesi, vilkkuvatko ne onnistuneesti.
Ok kiitos, yrität sitä uudelleen ja ilmoitat sinulle ASAP. Ja wow kiitos hyppää tästä heti. Voisin todella pystyä ajamaan huomenna!
Mikä oli virheilmoitus, joka ilmestyi, kun salama pysähtyi, ja missä vaiheessa sitä tapahtui?
se antoi minulle "kirjoitusyritys epäonnistui". Yritä uudelleen
Mikä on outoa, onko karttatiedoston ikkunassa lukituskuva? Mikään muu tiedosto ei näytä lukitusta.
Se antoi kirjoittamisyrityksen epäonnistuneen 100%-kirjoituksen ja ECU-kuvan tarkistamisen jälkeen
Tämä johtuu siitä, että Graves-tiedostot on lukittu niin, että et näe tai tee muutoksia polttoainekarttoihin.
Ok, mikä on järkevää, joten se ei ole virhe silloin. Jos yritän uudelleen, siinä sanotaan, ettei rekisteröityä ECU: ta löydetty, ja se kysyy, haluatko käyttää toista lisenssiä.
Voitteko lähettää näytön lukituksen "lukitun kuvan ikkunaan"?
Kyllä, koska nollauslisenssi alkaa periaatteessa uudestaan. Napsauta vain kyllä.
Ok seuraava luku ..... Napsautin kirjoita ECU, se menee ECU-kuvan lataamiseen, moduulin lataamiseen, ECU: n tarkistamiseen ... nyt se kysyy minulta, haluanko määrittää lisenssin D01AC0AA tälle ECU: lle. Napsautan kyllä ja siinä sanotaan, että kirjoitusyritys epäonnistui hälytyslaatikossa. Valintaikkunassa sanotaan: puuttuu ominaisuuden valtuutus. Huomaa, että automaattinen esto on poistettu käytöstä
Kirjoitat Graves-tiedostoa ilman, että aktivoit ensin Auto-Blip -toiminnon.
Kyllä
Yritä uudelleen.
Nyt se ei edes aloita kirjoittamista. Siinä sanotaan heti, että kirjoitettu yritys epäonnistui. Yritä uudelleen. Ja tila sanoo puuttuvan ominaisuuden valtuutuksen. Ehkä minun pitäisi ottaa automaattinen blip käyttöön?
Kokeile ensin vilkuttaa ECU: n varastotiedosto siihen. Onko sinulla ECU-osanumerosi, oikein?
Sama virhe automaattisen estämisen kanssa ...
Ok Pystyin saamaan rajoittamattoman R1-kartan aloittamaan kirjoittamisen. Ilmoitan sinulle, jos se päättyy!
Flash ECU-varastotiedosto ECU: han, ei AB: tä ensin
Vedin estämättä vahingossa. AB on pois päältä. Jos se ei toimi, tartun varastoon ja teen sen uudelleen. Kiitos!
OK! rajoittamaton kartta toimi!
Haluan tietää, että minun pitäisi kokeilla hautatiedostoa uudelleen. Jos se ei toimi, tiedosto on sekaisin
Ok Yritin juuri Graves-tiedostoa ja siinä lukee nyt File Type License Mismatch
Se kysyy, haluanko käyttää toista lisenssiä ja kirjoitan nyt. Lyön vetoa, että se epäonnistuu, mutta kerron sinulle.
Ok ystäväni, hautatiedostoissa on jotain vikaa, koska sain kirjoitusyrityksen epäonnistuneen / Nablus aeacU -kuvan uudelleen. Mitä ehdotat minun tekevän sen korjaamiseksi?
Katso ylätiedosto, jossa levykuvake on harmaana lukitusmerkillä. Se ei koskaan näyttänyt siltä aikaisemmin. Se näytti aina korostetulta rajoittamattomalta kartalta. PS Lähetin myös Gravesille sähköpostia, voisiko he lähettää minulle uuden kartan.
Hei, puhuimme ja käsitelimme tätä puhelimitse tänä aamuna, eikö? Kiitos, Jason A.
Hei Jason! Kyllä, tämä ongelma on edelleen kesken, mutta ei FTECU-ongelmaa. Laajenen, jos se auttaa muita. Otin suoraan yhteyttä Gravesiin, kun he lähettivät minulle R1s-kartan vuonna 2018, koska siellä ei ole R1s-karttaa. He selittivät minulle, että kaikkien ohjelmistopäivitysten kanssa toimii vain alkuperäinen kartta (ilman automaattista piirtämistä). Pystyin löytämään alkuperäisen kartan varmuuskopioasemastani ja se toimi, mutta en voi ottaa automaattista ohitusta käyttöön. He aikovat nähdä, pystyvätkö he luomaan kartan, jotta voin käyttää sitä AB: n kanssa. Päivitän sinut, kun kuulen takaisin Kiitos seurannastasi!
Päivitys - Graves lähetti minulle uuden kartan. Ei voi vieläkään käynnistää AB: tä. Saan seuraavan virheen. Haluan velkaa ajatuksesi, jos luulet tämän olevan FTECU-asia tai jotain kartan kanssa. Kiitos!
Hei, ok, kokeile nyt, kaikkien pitäisi toimia hyvin! Kiitos, Jason A.