Virhe poista valtuutettu ECU ... ota yhteyttä tukeen
mail_paulkp@yahoo.com
sisään XSR 900
Hei suoritettaessa polkupyörän puolella olevaa salamaa tällä pyörällä, sen tarkistaminen epäonnistui, ja siitä lähtien ohjelmisto ei tunnista tämän ecun lisenssiä, voisitko levätä tämän lisenssin
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, olen nollannut sen sinulle. Kiitos, Jason A.
Hei Kiitos Jason, pystyi kirjoittamaan ecun uudelleen onnistuneesti ja testaa pyörää aamulla
Kiitos Jason, joka pystyy jälleen vilkkumaan ecua alkuperäisellä lisenssillään .. mutta kamppailee silti polkupyörän pikavaihtajan kanssa, on päivittänyt vaihtotietoja yksityiskohdista
Hei, yritän korjata tämän pyörän QS-ongelman, yritin pakottaa täydellisen uudelleenkirjoituksen pyörän sivuvaljaiden kautta, mutta valitettavasti olen lukinnut tämän lisenssin uudelleen :-( Voisitko asettaa sen uudelleen minulle CE2C1C7C Kiitos
Hei, yritän korjata tämän pyörän QS-ongelman, yritin pakottaa täydellisen uudelleenkirjoituksen pyörän sivuvaljaiden kautta, mutta valitettavasti olen lukinnut tämän lisenssin uudelleen :-( Voisitko asettaa sen uudelleen minulle CE2C1C7C Kiitos
Paul, tuo lisenssi nollattiin sinulle muutama viikko sitten täällä, ja se näkyy edelleen käyttämättömänä. Kiitos, Jason A.