Supportforum

Fel obehörig ECU ... kontakta support

mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

Hej när du utför en cykelsideblink på den här cykeln kunde den inte verifiera och sedan dess känner programvaran inte igen licensen på denna ecu, snälla kan du vila den här licensen CE2C1C7C

Bifogad skärmdump för licensen

kommentarer

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

Hej, jag har återställt det åt dig. Tack, Jason A.

• mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Inlägg: 40Verified User

Hej Tack Jason, kunde skriva om ecu framgångsrikt och kommer att testa cykeln på morgonen

Tack Jason, som kan blinka den ecu med sin ursprungliga licens igen .. men kämpar fortfarande med snabbväxlaren på den cykeln, har uppdaterat rekord angående växlar med detaljer

Hej, när jag försökte fixa QS-problemet på den här cykeln försökte jag tvinga en fullständig omskrivning via cykelsidans sele, men tyvärr har jag låst den här licensen igen :-( Snälla skulle du ställa om den åt mig CE2C1C7C Tack

Hej, när jag försökte fixa QS-problemet på den här cykeln försökte jag tvinga en fullständig omskrivning via cykelsidans sele, men tyvärr har jag låst den här licensen igen :-( Snälla skulle du ställa om den åt mig CE2C1C7C Tack

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

Paul, den licensen återställdes för dig för några veckor sedan här och visas fortfarande som oanvänd. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.