Tukifoorumi

Virhe poista valtuutettu ECU ... ota yhteyttä tukeen

mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

Hei suoritettaessa polkupyörän puolella olevaa salamaa tällä pyörällä, sen tarkistaminen epäonnistui, ja siitä lähtien ohjelmisto ei tunnista tämän ecun lisenssiä, voisitko levätä tämän lisenssin

Kommentit

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, olen nollannut sen sinulle. Kiitos, Jason A.

• mail_paulkp@yahoo.commail_paulkp@yahoo.com Viestejä: 40Verified User

Hei Kiitos Jason, pystyi kirjoittamaan ecun uudelleen onnistuneesti ja testaa pyörää aamulla

Kiitos Jason, joka pystyy jälleen vilkkumaan ecua alkuperäisellä lisenssillään .. mutta kamppailee silti polkupyörän pikavaihtajan kanssa, on päivittänyt vaihtotietoja yksityiskohdista

Hei, yritän korjata tämän pyörän QS-ongelman, yritin pakottaa täydellisen uudelleenkirjoituksen pyörän sivuvaljaiden kautta, mutta valitettavasti olen lukinnut tämän lisenssin uudelleen :-( Voisitko asettaa sen uudelleen minulle CE2C1C7C Kiitos

Hei, yritän korjata tämän pyörän QS-ongelman, yritin pakottaa täydellisen uudelleenkirjoituksen pyörän sivuvaljaiden kautta, mutta valitettavasti olen lukinnut tämän lisenssin uudelleen :-( Voisitko asettaa sen uudelleen minulle CE2C1C7C Kiitos

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Paul, tuo lisenssi nollattiin sinulle muutama viikko sitten täällä, ja se näkyy edelleen käyttämättömänä. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.