PC-brandstofimport
jtingram@msn.com
in V-MAX
Kan pc-brandstofimport niet laten werken. Ik krijg steeds de foutmelding "ongeldige x-asgegevens gevonden".
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Het pc-bestand is beschadigd, daarom verschijnt de foutmelding.
Ik heb 4 verschillende pc-kaarten geprobeerd en 3 verschillende afbeeldingen hetzelfde gebeurt. Hoe los ik het op?
Hallo, er is iets gebeurd waarbij de pc-brandstofimport niet meer werkte. Ik weet niet zeker hoe dat is gebeurd, maar ik heb het nu voor je opgelost. Bedankt, Jason A.
Er veranderde niets aan mijn kant en deed nog steeds precies hetzelfde.
Hallo, je moet de software opnieuw opstarten en beginnen met een gloednieuw bestand van de tuning suite-software om de oplossing te krijgen. Bedankt, Jason A.
Lukt nog steeds niet. Ik heb een vriend het op zijn computer laten proberen en het werkt ook niet voor hem. Hij zei dat ik de pc-kaart gewoon moest kopiëren en plakken en op die manier moest toepassen. Ik heb liever dat het werkt zoals het hoort.
Hallo, welk onderdeelnummerbestand gebruikt u? Bedankt, Jason A.
Hallo, ik heb het net opnieuw getest met een 2S3-8591A-00-bestand en het werkte weer geen probleem voor mij. Ik begon met een stockbestand en downloadde een PC Fuel-kaart van de Dynojets-website. Bedankt, Jason A.
Alle Amerikaanse versies onbeperkt en op voorraad. Ik kan geen generieke flitser van dynojet gebruiken. Misschien is dat het probleem dat ik automatisch afstemmen heb gebruikt om een aangepaste kaart te maken.
Oh en ik kan ook geen linkmaps laten werken, neem gewoon een rode cirkel met een lijn erdoorheen.
Hallo, U doet waarschijnlijk iets verkeerd of gebruikt een verkeerd pc-bestand, want het werkt 100% prima voor mij. Als ik uw probleem niet opnieuw kan maken, kan ik u op geen enkele manier helpen. Als ik volgende week weer op kantoor ben, kunnen we proberen een tijd in te stellen waarop ik op afstand naar je computer kan kijken en kijken wat er aan de hand is als je wilt. Bedankt, Jason A.
Ja dat zou geweldig zijn! Kun je me een e-mail sturen als je beschikbaar bent? dank u
Hallo, ik ben nu weer op kantoor en zal je een e-mail sturen. Bedankt, Jason A.