R3 refash-kit
stevekozicki@heningertoyota.com
i R3
Hej, jag fick ett refash-kit från er förra veckan. Försöker installera den och min cykel och satsen har båda en kvinnlig kontakt. Jag fick 4pins typ 6-kit från dig. Min cykel är en 15 R3. Jag kan inte ladda ner instruktionerna eftersom det ger mig ett fel: Du har nått din dokumentgräns, kontakta support. Jag vill se om jag saknar något med installationen. Det enda andra kit jag har fått från dig var för min 15 R1. Tack
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
ok - uppdatering - jag tittade på fel anslutning på r3 - hittade den rätta från att titta på YouTube-videon men behöver fortfarande godkännande för att visa dokumentet för r3 och en licens för r3 ecu. Box kom inte med en licenskod som skrapade kortet som min r1 refash-kit gjorde. Vet inte om du har ändrat processen nu. Min ftecu-stämningssvit har också fastnat vid lastning i 30 minuter. Använde den här bärbara datorn tidigare för mitt r1 och ditt tuning-svitprogram.
Hej, jag var ute på kontoret några veckor här och det verkar som om ingen kom tillbaka till dig här när jag var borta. Är ditt problem löst nu? Tack, Jason A.