Rajoittamaton ECU-tiedosto tiedostossa "17-18 MT-09-BS2-8591A-00 (EU) Unrestricted.ftm" A-tilassa
lai132998@gmail.com
sisään FZ / MT 09
HI, minulla on MT-09 ja olin jo salamannut käyttöliittymän rajoittamattomassa ECU-kuvassa. Kysymykseni on, kun vilkutat tiedostoa "17-18 MT-09-BS2-8591A-00 (EU) Unrestricted.ftm" A-tilassa, pyörimisnopeus ei voi hidastua ja se kestää nopeudella 2000 rpm (ps Mutta siellä ei ole ongelma käytettäessä B- tai Stand-tilaa!). Kuinka voin säätää tiedoston "17-18 MT-09-BS2-8591A-00 (EU) Unrestricted.ftm" ongelmaa A-tilassa, jolloin pyörimisnopeus hidastuu ja käy sujuvasti MT-09: llä? Voitko kertoa minulle kuinka tehdä ratkaisuja? Kiitos.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, en ymmärrä, mitä tarkoitat, kun sanot, että pyörivä nopeus ei voi hidastua? Kuten sanot, että pyörällä ei ole tarpeeksi moottorin jarrutusta? Kiitos, Jason A.
KYLLÄ, pyörällä ei ole tarpeeksi moottorin jarrutusta A-tilassa, 123456 vaihde kaasuläpän ollessa kiinni, pyörimisnopeus ei voi hidastua ja se kestää nopeudella 2000 rpm
Voitteko kertoa minulle, kuinka säätää tätä ongelmaa?
Hei, Kopioi Throttle By Wire -sarja karttakartalta ja liitä se Rajoittamattomaan karttaan. Salama se ECU: han ja aja sitten pyörälläsi ja kerro, korjaako se ongelmasi. Kiitos, Jason A.