Kartor för mt07
justincrazy98@gmail.com
Jag har en helt ny 2019 mt07 med 3 miles på den. Jag lägger bara en full m4-avgaser på den utan dB-mördare. Känner någon eller har några kartor som jag skulle kunna använda för att återflaska den för att få den tillbaka mer till att bli rikare istället för väldigt mager.
Taggade:
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
När du får FTECU-programvaran använder du graven för avgaser och den ska fungera bra för M4. min kompis har ett M4-avgassystem med ett DNA-luftfilter i steg 2 och han kör gravarna och han har så mycket kraft! han kan dra upp krafthjul i 3: e växeln inga problem. Annat än det är jag inte så säker
Du måste se till att ECU-artikelnumret är detsamma som filnumret, annars kommer du att stöta på problem.
Kollade in Graven-kartan och jag ser att ombegränsningarna på kartan har ökats till 11700 -11800 rpm på mjuk. 11850 - 12000 rpm på hårt. Är det säkert? Den obegränsade kartan är högst 10450 rpm.
Någon chans att få Graves mappad till ett annat ECU-artikelnummer?
2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.
https://www.instagram.com/deanos_rides
Hej, det är enligt Graves Motorsports eget gottfinnande, vi har ingen inblandning eller ägande i någon av de filer de skapar. Om du köpte deras avgaser är jag säker på att de skulle skicka en fil till dig om du kontaktade dem. Men eftersom det inte är fallet skulle de inte hjälpa. Tack, Jason A.
vad är då svaret?
Svaret på?
Köp ett gravavgaser som jag gjorde och de skickar rätt fil för dig cykel och avgas. 😉