Lisenssin mitätöinti
rsk@katakurarsk.com
sisään ECU Licensing
Salamasin yhden ecuun useita kertoja. Ja kun yritin huuhdella edelleen, lisenssi tuli kelvottomaksi ja tarvitsin uuden lisenssin. Lisenssinumero on 57C64571. Haluan sinun laittavan tämän takaisin.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Lisenssi oli yritetty tilassa Internet-yhteyden katkeamisen tai yhteysongelman vuoksi flash-prosessin aikana. Varmista, että Internet-yhteytesi on hyvä ja että laitteistoyhteydet ovat vakaat flash-prosessin aikana. Käyttölupa on palautettu.
sd18 sd24 I want to erase mt09
Hei, mikä osanumero on ECU: nne ja mitä tiedostoa käytit? Kiitos, Jason A.
2DR-8591A-20 → 2DR-8591A-00
Hei, näyttää siltä, että meillä ei ole 2DR-8591A-20-osanumeroa koskevaa tiedostoa. Voit vilkkua sitä -00-tiedostolla luultavasti syy vikakoodeihin. Mitä tapahtuu, jos vilkutat 2DR-60-tiedostoa? Kiitos, Jason A.
Kuormitushäiriö 2DR-8591A-60 Kiitos,
Moottorin varoitusvalo Pitää valaistusta
liitetty kuva
Hei, onko sinulla siellä toinen ECU samalla osanumerolla, joka on luuvarastoa? Kiitos, Jason A.
Hei, 2DR-8591A-20 varastossa. Et voi ostaa sitä yamahasta Kiitos,
Hei, kunnes saamme luukannan ecun osanumerollasi, pyöräsi on jumissa miten se on. Siksi suosittelemme, että polkupyörä vilkkuu aina osanumeroilla, jotka vastaavat ECU-osanumeroa. Kiitos, Jason A.
Hei, jos lähetämme sinulle toisen ECU: n samalla tuotenumerolla, voitteko auttaa? Jos niin, haluamme lähettää sinulle ECU (uusi, sama osanumero). Kerro minulle kuinka kauan se vie. (Oletan, että se vie koronaviruksen takia hieman enemmän kuin tavallisesti ...) Ystävällisin terveisin,
Hei, kyllä, jos lähetät minulle ECU: n, jolla on sama tuotenumero, mutta luukanta (nollayritys), voin määritellä sen sinulle. Ota se meille niin pian kuin mahdollista. Kiitos, Jason A.
Hei, Lähetämme ECU sinulle mahdollisimman pian. Kuinka meidän pitäisi lähettää se sinulle? Tarvitsetko paperityötä laskun / pakkausluettelon lisäksi? Haluaisin myös tietää incoterms. Teen edelleen mitä tietääkseni kuinka kauan se vie. Vain tietää aika-arvio. Ystävällisin terveisin, Hannah
Hei, voimmeko lähettää ecu sinulle tavallisen kansainvälisen postin kautta, ellet tarvitse erityisiä paperiteoksia (lasku, pakkausluettelo jne.) Kerro minulle, onko tämä mahdollista. Ystävällisin terveisin, Hannah
Luulen, että minulla on sama ongelma Internetin keskeyttämisyrityksen kanssa. Voiko lisenssini nollata?
Hei, kyllä, lähetä ECU haluamallasi tavalla. Justin lisenssisi ei ollut käyttökelpoinen, ja se on palautettu. Kiitos, Jason A.
Kiitos Jason, onko mitään syytä, miksi se epäonnistuu kuten teki? voinko tehdä jotain väärin / erilaista? Vai oliko se vain se, että tietokoneeni irrotettiin Internetistä?
Hei Jason, Lähetimme sinulle ECUn, joten sen pitäisi päästä sinne milloin tahansa pian. FedEx-seurantanumero on 7704 6992 5707. Ystävällisin terveisin, Hannah
Hei Jason, pystyitkö määrittelemään ECU: n? Ystävällisin terveisin, Hannah
Hei, yrität vilkkua gsxr. Virheellisen lisenssin tilan saaminen. Palauta Ty
Hei Jason, löysin 2DR-8591A-20-tiedoston, mutta näyttää siltä, että sama ongelma (sd18 sd24) tapahtuu jälleen.Oletko keksinyt, mikä ECU: llä on vikaa? Ystävällisin terveisin, Hannah
Hei Jason, meillä on asiakasta, joka kysyy päivittäin ECU: sta. Onko sinulla jotain, jonka huomasit voivan kertoa meille? Pahoittelen ongelmaa, mutta meidän on todella annettava heille vastauksia pian ... Olisin kiitollinen suuresti Kiitos, Hannah
mikä tämän virheen korjaus on sama ongelma