Ogiltig licens
rsk@katakurarsk.com
Jag blinkade en ECU flera gånger. Och när jag försökte spola längre blev licensen ogiltig och jag behövde en ny licens. Licensnummer är 57C64571. Jag vill att du lägger tillbaka detta.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Licensen var i försök tillstånd på grund av ett internet-bortfall eller anslutningsproblem under din flashprocess. Se till att din internetanslutning är bra och att dina hårdvaruanslutningar är stabila under blixtprocessen. Din licens har återställts.
sd18 sd24 I want to erase mt09
Hej, vilket artikelnummer är din ECU och vilken fil använde du? Tack, Jason A.
2DR-8591A-20 → 2DR-8591A-00
Hej, det ser ut som om vi inte har filen 2DR-8591A-20 artikelnummer. Att du blinkar med filen -00 är förmodligen orsaken till dina felkoder. Vad händer om du flashar 2DR-60-filen? Tack, Jason A.
Tomgång upprörd 2DR-8591A-60 Tack,
Motorvarningslampa Håller belysning
bifogad bild
Hej, har du en annan ECU där med samma artikelnummer som är benbestånd? Tack, Jason A.
Hej, 2DR-8591A-20 lager Nej du kan köpa det från yamaha Tack,
Hej, tills vi får ett benminne ECU med ditt artikelnummer är din cykel fast så den är. Det är därför vi föreslår att du alltid blinkar med cykeln med en artikelnummerfil som matchar ECU-artikelnumret. Tack, Jason A.
Hej, om vi skickar en ny ECU med samma artikelnummer, kan du hjälpa till? I så fall skulle vi vilja skicka ECU (nytt, samma artikelnummer) till dig. Låt mig veta om hur lång tid det kommer att ta. (Jag antar att det kommer att ta lite mer än vanligt på grund av coronavirus ...) Med vänlig hälsning,
Hej, ja, om du skickar en ECU med samma artikelnummer men benbeståndet (noll blixtförsök) kan jag definiera det åt dig. Få det till oss så snart du kan. Tack, Jason A.
Hej, vi skickar ECU till dig så snart som möjligt. Hur ska vi skicka det till dig? Behöver du några pappersarbeten förutom faktura / paketeringslista? Jag skulle också vilja veta incoterms också. Jag gör fortfarande vad jag ska veta hur lång tid det kommer att ta. Bara för att veta uppskattningen av tiden. Vänliga hälsningar, Hannah
Hej, om du inte behöver speciala pappersarbeten (faktura, förpackningslista etc.), kan vi bara skicka ECU till dig via vanlig internationell post? Låt mig veta om detta är möjligt. Vänliga hälsningar, Hannah
Jag tror att jag har samma problem med ett misslyckat internetförsök. Kan min licens återställas?
Hej, skicka ECU via hur du vill. Justin din licens var i ett icke-användbart tillstånd och har återställts. Tack, Jason A.
Tack Jason, finns det någon anledning till att det skulle misslyckas som det gjorde? är det något jag kunde göra fel / annorlunda? Eller var det bara det faktum att min dator kopplades bort från internet?
Hej Jason, vi skickade dig ECU, så den borde komma dit när som helst snart. FedEx-spårningsnumret är 7704 6992 5707. Bästa hälsningar, Hannah
Hej Jason, kunde du definiera ECU? Vänliga hälsningar, Hannah
Hej försöker blixt gsxr Få ogiltig licensstatus Återställ Ty
Hej Jason, jag hittade filen 2DR-8591A-20, men det verkar som att samma problem (sd18 sd24) händer igen. Har du funderat ut vad som är fel med ECU? Vänliga hälsningar, Hannah
Hej Jason, vi har en kund som varje dag frågar om ECU. Finns det något som du fann att du kan berätta för oss? Jag ber om ursäkt för problemet, men vi måste verkligen ge dem några svar snart ... Jag skulle uppskatta ditt hjälp, tack, Hannah
Vad är rätten till detta fel har samma problem