FZ1 ECU 2D1-8591A-D0 ei ole luettelossa
michel.performanceracing@gmail.com
Hei, FZ1 2012: lle, ecu-numero 2D18591A-D0. Tätä ecua ei ole luettelossa, mitä tehdä?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, näyttää siltä, että emme ole koskaan saaneet tätä ecua täällä, mistä alueesta pyöräsi on? Kiitos, Jason A.
Hei, jos haluat lähettää meille ECUsi muutaman viikon, voimme työskennellä sen kuvan luomisessa. Kerro minulle, jos haluat jatkaa. Kiitos, Jason A.
Hei, luulen että lähetän sen sinulle, odotan asiakkaan sopimusta. Kuinka jatkaa?
Minulla on myös erilaisia ranskalaisia ecuja: 2D1-8591A-10 (fz1 2007). Minulle kuitenkin toimii jokainen EU-versio FTecu-luettelosta (täytyy olla EU = koska fz1 eu: lla on oltava käynnistyksenestolaite). Fz1: llä oli edelleen sama moottori vuosittain (vain pienet muutokset karttoissa). Tulet olemaan tyytyväinen salamaan, alkuperäisellä ranskalaisella fz1: llä oli vain 106 hevosvoimaa 150 hevosvoiman sijasta;)
Se todellakin toimii! Kiitos paljon avustasi!
2D1-8591A-C0 voidaan tehdä myös tällä tavalla?
Hei, Vaikea sanoa, koska tätä emme ole ainakaan itse testanneet. Miltä vuodelta -C0 ecusi on? Kiitos, Jason A.
pyörän vuosi on 2011
ECU-numero on 2D1-8591A-C0
Hei, en ole varma, koska emme ole testanneet tätä, joten en voi vahvistaa, että se toimii sinulle. Ehkä toinen foorumin jäsen on yrittänyt ja voi auttaa sinua. Kiitos, Jason A.
2D1-8591A-C0 2D1-8591A-D0 2D1-8591A-E0 kaikki nämä toimivat 2D1-8591A-90-tiedoston kanssa