FTECU-functies / vragen voor R3 / 25
Hallo! Vanwege militaire verplichtingen ben ik niet thuis geweest terwijl ik al een tijdje niet met FTECU heb geknoeid. Ik heb een paar vragen: de betreffende fiets is een Yamaha R3 2017, abs-versie, gekocht in Japan. Ik heb ook een R25 ECU omdat ik die fiets eerder bezat, maar terugging naar een R3. Is de brandstofinvoer van de pc een nieuwe functie? Ik kan me niet herinneren dat ik het zag toen ik thuis was en met de FtECU rommelde. Nadat ik met FTECU en de verschillende beschikbare kaarten had gerommeld, besloot ik terug te keren naar de voorraadkaart en een PCV te kopen, omdat er een kaart was afgestemd op exact dezelfde uitlaat en filter die ik gebruik. Ik heb dit forum doorzocht en het lijkt erop dat sommige mensen problemen hadden met het gebruik van de pc-brandstofimportfunctie. Ik heb het persoonlijk nog nooit gezien, maar had het gewoon gemist, of misschien een nieuwe versie van de software toegevoegd? Momenteel draait de FTeCU op ECU, evenals een PCV. Natuurlijk zou ik Roger slechts een geflitste ECU laten uitvoeren, maar totdat ik die kaart kan kopiëren, moet ik mijn huidige opstelling behouden. Moet ik, wanneer de PCV is geïnstalleerd, het vakje “stock O2” hebben aangevinkt of uitgeschakeld? Kan iemand mij op de startonderbreker opfrissen en de functies van Inj Decel Cut doen? Heb ik het mis om te zeggen dat de verlaging van het uitstel de motorrem remt? Zo ja, is deze instelbaar? Ik weet wel dat rommelen in de software veel van mijn vragen kan beantwoorden, maar zoals gezegd ben ik op dit moment niet thuis vanwege militaire verplichtingen, maar wil ik wat kunnen rotzooien en wat kennis hebben voordat ik thuiskom. Alvast bedankt voor de hulp!
Comments
Hallo, ik ging door en probeerde de functie PC-brandstof importeren toe te voegen aan elke kaart die we beschikbaar hadden, dus het is heel goed mogelijk dat het een nieuwe functie is. Als u de Stock O2-sensor hebt verwijderd, wilt u deze op UITSCHAKELEN zetten. De injector Decel cut helpt bij het aan / uit gaspedaal. Dus wanneer de injectordecelsnede UITGESCHAKELD is, zal uw aan / uit-gaspedaal soepeler zijn. Bedankt, Jason A.
Jason, bedankt voor het antwoord. Ik ben over een paar dagen thuis, dus ik ga dit proberen. Op dit moment is de voorraad O2-sensor nog steeds ingeschakeld. Als ik het aan laat staan maar het in flitsmelodieën uitschakel, zal de fiets niet herkennen dat hij er is, correct? Ik heb gehoord dat met de sensor nog steeds ingeschakeld / ingeschakeld, de ECU zal proberen wijzigingen in de kaart aan te brengen, wat voor soort doel dan is, niet? Ik zou over een paar dagen thuis moeten zijn, zodat ik kan opvolgen of de PCV Fuel import-functie werkt. nogmaals bedankt voor het antwoord!
Hallo, als u geen stekker voor uw uitlaat heeft, kunt u de O2-sensor erop laten staan en deze in de flits uitschakelen. Ik zou echter willen voorstellen om de O2-sensor los te koppelen van de standaardstekker. Bedankt, Jason A.
Ok dus ik kon de importfunctie gebruiken, maar helaas denk ik niet dat het goed werkt. Wanneer ik het importeer, gebeurt dit:
zo ziet het er voor de hand uit
Er is een beschadiging opgetreden in het PCV-bestand dat u hebt geïmporteerd. Download een nieuw PCV-bestand en importeer dat.