Tukifoorumi

Tietoja [TPS vs RPM] ja [MAP vs RPM] välisestä suhteesta

aaaaaa Viestejä: 15Verified User

Hei. Olen hämilläni. [TPS-kartta = korkea kuorma. MAP-kartta = pieni kuorma] Onko yllä oleva selitys oikea? Onko kytkentäolosuhteet selkeät? Sileys on minulle tärkeätä. Ajon hitaasti nopeudella 0–60 km / h. Tuolloin se on 2000 ~ 3000 RPM. Mitä karttaa minun pitäisi säätää tässä vaiheessa? Milloin sinun tulisi säätää TPS-karttaa?

Kommentit

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, tässä on lyhyt lukeminen, joka auttaa ymmärtämään MAP-kennoa paremmin: https://www.1aauto.com/content/articles/what-does-a-map-sensor-do-what-is-it Suurimman osan polttoaineen virityksestä voit tehdä TPS vs RPM -laitteessa ja näet siellä suurimmat muutokset. Osa kaasuläpän alhaisella kierrosluvulla voit säätää MAP vs RPM. Ehdotan aina aloittamista TPS vs RPM: llä ja hienoja säätöjä MAP vs RPM: llä. Kiitos, Jason A.

• aaaaaa Viestejä: 15Verified User

Ymmärrän vähän heikentäessäsi moottorin jarrua. Kuormituksen negatiivinen imupaine on 29,8 kt. Voisiko rikas olla yllä? Tai TPS-taulukko?

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

Hei, koska MT07 ei ole kaasulla vaijerilla, moottorin jarrutuksen säätäminen on vaikeaa. Jos pyörä käy vähärasvaisena tai rikkaana, haluat säätää polttoainetaulukon arvoja päästäksesi haluttuun AFR: ään. Kiitos, Jason A.

• aaaaaa Viestejä: 15Verified User

Hei OK Kiitos Jason

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.