Helpforum

Gewoonlijk open circuit versus algemeen gesloten circuit

Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Berichten: 33Verified User
bewerkt December 2019 in FZ / MT 09

Hallo, er is geen informatie over het verschil tussen de twee instellingen? Ik probeer de quick shifter op mijn Yamaha R6 2016 zonder succes in te schakelen. Ik heb hulp nodig bij het instellen en bedraden van de software. Ik heb geprobeerd Rapidbike nieuwe shifter te gebruiken die ze gebruiken voor hun blipper shifter. Het heeft slechts twee draden. Ik heb aangesloten op FTECU-draden, maar het werkte niet. Zelfs toen ik de draden op de tegenovergestelde manier verbond. toen probeerde ik de oude Rapidbike-shifter (rekstrook) te gebruiken. Ik geloof dat die met 4 draden wordt geleverd, maar ik wist niet welke draden ik moest aansluiten. Het heeft stroom nodig, denk ik om de kleine schakelaar in te schakelen die de voorspanning en de instelling van push / pull regelt. waardeer je hulp. Bedankt

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, een reksensor werkt niet met onze software in de ECU. Onze shift-sensor, dynojet's shift-sensor en translogic's shift-sensor werken allemaal samen met onze programmering. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.