Helpforum

Probleem quickshifter mt07

124»

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,067Staff User
    bewerkt November 2020

Hallo allemaal, Het B34-00-bestand is nu bijgewerkt om QS-versie 1.1 te gebruiken, net als in het BU2-10-bestand. Begin alstublieft met een vers, gloednieuw bestand van de Tuning Suite-software en laat me uw resultaten weten als dit werkt of niet. Bedankt, Jason A.

• randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 26Verified User

@martin@bimet.net @willrc@free.fr @aigars.jankuns@gmail.com @mihaiweb@gmail.com @asesoriayproyectos17@gmail.com @Thomas Kunt u zo vriendelijk zijn om de nieuwe versie te proberen en laat het ons weten? Voor alle duidelijkheid, ik ben niet geassocieerd met FTecu, maar ik heb een vriend die deze ECU heeft en al meer dan een jaar geïnteresseerd is in de QS waar we nu op wachten. Laat het ons weten.

• martin@bimet.netmartin@bimet.net Berichten: 37Verified User

Hallo jason. Ik ben met mijn broer en probeer het programma ftecu tuning suite te openen en na het invoeren van het e-mailadres en wachtwoord gaat het programma niet open. Het is geblokkeerd. Wat ik kan doen? Dank je

Martin, probeer in te loggen met uw USB Datalink-kabel op uw computer aangesloten. Dit is de eerste keer dat u zich aanmeldt na de nieuwe software-update. Bedankt, Jason A.

• randommen96shop@gmail.comrandommen96shop@gmail.com Berichten: 26Verified User

Hallo @martin@bimet.net Ben je op het punt gekomen om het in de tussentijd te testen?

• ThomasThomas Berichten: 7Verified User

Hallo Jason, ik heb het nieuwe bestand geprobeerd zoals je vandaag hebt voorgesteld. Dit maakte het erger. Zonder zelfs maar de shifter aan te raken, begon de motor de stuiterende bewegingen (motor gaat aan / uit / aan / uit) precies op het moment dat het "minimum toerental" dat in de app was ingesteld, was bereikt, gevolgd door het aanzetten van de motorlampjes.

Ik heb de quickshifter-sensor getest met een multimeter. Het lijkt in orde. Sluit de lus bij het schakelen zoals het hoort. Gewoon om andere mogelijke oorzaken uit te sluiten; Zijn de pinnen correct op de kabelboom van de qs (afbeelding) die op de zijkabelboom is aangesloten?

Hallo @jason@ftecu.com @kento_ftecu Martin meldde dit probleem in november 2019 en heeft hierdoor zijn fiets verkocht. Hierdoor staat mijn fiets sinds aug.2020 op de zijstandaard. Andere klanten op dit forum hebben dezelfde problemen gemeld en het is niet opgelost. Is er enige vooruitgang bij het oplossen van dit probleem? Ik heb Active Tune + Quickshifter ECU: B34-8591A-00

Thomas, je QS-harnas ziet er correct uit. De draden moeten naar pennen A en E gaan. Je QS werkte niet met beide versies? Uw QS werkte ook met geen enkel bestand? Welke bestanden heb je geprobeerd? Bedankt, Jason A.

Ik volgde je advies op en probeerde opnieuw te flitsen met een vers gloednieuw bestand. (B34-8591A-00 in de map van Stock ECU Images) QS heeft nog nooit eerder gewerkt. De versie van vóór 4 november had een probleem: de fiets 'stierf' bij het schakelen. Het voelde als het uitschakelen van de contactsleutel. Deze versie: Bij het accelereren en het toerental bereiken "Minimum toerental" ingesteld als minimumdrempel voor de qs om te werken, schakelt de fiets UIT / AAN / UIT / AAN. Dit gebeurt zonder de shifter zelfs maar aan te raken. Ik heb je een reset-bestandsverzoek naar je e-mail gestuurd.

Hallo, Oké, ik zal je dan per e-mail antwoorden. Bedankt, Jason A.

• mattias.ryman@yahoo.commattias.ryman@yahoo.com Berichten: 1Verified User

Hoi allemaal. Ik heb een MT07 gekocht met ECU B34-8591A-00. Ik heb ook een FTECU quickshifter gekocht. Als ik dit allemaal lees, lijkt het erop dat deze specifieke ECU problemen heeft met de quickshifter. Is dit probleem nu opgelost? En hoe moet ik de mijne aan de praat krijgen? Bedankt Matty

• logan@ftecu.comlogan@ftecu.com Berichten: 66Staff User

@mattias.ryman@yahoo.com Heb je dit probleem opgelost of heb je nog steeds hulp nodig? -Logan

Meld je aan of registreer je om te reageren.