epäonnistunut tila (Laitteisto-ongelmaa ei löydy)
christian.ddalcin@gmail.com
sisään FZ / MT 07
Minulla on ongelmia MT07-flash-virityspakkaukseni kanssa. Joten olen vaihtanut maakaapeleiden kosketuspistettä 3 eri kertaa nyt. Olen ottanut nämä kolme (keltainen, punainen ja oranssi) ulos ja takaisin sisään varmistaakseni, että ne on kytketty oikein. Ja saan edelleen epäonnistuneen tilan, kun menen kirjoittamaan ECU: ta. Minulla on tunne, että voin laittaa nämä 3 erilaista värilankaa väärään paikkaan. Keltainen muuttuu 6: ksi, punainen 13: ksi ja oranssi 22: ksi. Onko tämä oikein ?. Minulla on kirjaimellisesti loppumassa vaihtoehtoja, koska olen tarkistanut kaikki nämä yhteydet monta kertaa nyt ja tämän foorumin muista viesteistä tämä epäonnistunut tilaongelma on tarkoitettu laitteisto-ongelmaksi. Voiko joku auttaa!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Hei, lähetä yksityiskohtaiset kuvat valjaiden asennuksesta, jotta voimme katsoa niitä. Kiitos, Jason A.
Olen käyttänyt yleismittaria tarkistaaksesi kaikki johdot ja maadoitusjohdot, ja ne kaikki käyvät läpi tehovirran. En ole löytänyt ohjeita kuinka asentaa pakkaus vain youtube-videoihin. Onko ketään, johon voin ottaa yhteyttä matkapuhelimen kautta, laatikon numero ei mene läpi
Hei, numeromme 888-543-6302 kulkee milloin tahansa maanantaista perjantaihin klo 9–17 PST. Jos sinulla on uudempi laatikko, avaa se ja katso kohta Tarvitsetko asiakirjoja? Asennusasiakirjamme ovat kaikki verkkosivuillamme. Siirry ftecu.com-sivulle ja kirjaudu sitten sisään asiakastilillesi. Kun olet kirjautunut sisään, valitse Asiakirjakeskus ja etsi sitten asiakirjasi. Varmista, että olet rekisteröinyt USB-datalinkin ennen dokumentin hankkimista. Nastat näyttävät olevan oikeissa paikoissa sen suhteen, mitä voin kertoa. Ole hyvä ja katso ECU-liitännän toista puolta ja tarkista, että kaikki pyörän sivuvaljaiden nastat näyttävät kokonaan liittimessä olevan, kuten OEM-nastat. Kiitos, Jason A.
Kiitos nopeasta vastauksestasi, että ongelma on ratkaistu. Pultti oli työnnettävä edelleen sisään.