Helpforum

Yamaha R6 2017 met YEC harnas

marc.wagner89@gmail.commarc.wagner89@gmail.com Berichten: 4Verified User

Hallo. Ik wil BN6-8591A-00 (EU) ECU gebruiken in combinatie met het YEC-racetouw en heb wat vragen. Eerste vraag: zal de automatische blipper werken en dezelfde bedrading vereisen als OEM-kabelboom? Tweede vraag: moet ik "US harness config" of EU gebruiken? Derde vraag: Is het mogelijk om de auto-tune-functie te gebruiken en te verbinden met YEC-weefgetouw? Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Comments

• jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

Hallo, we hebben dit nog nooit eerder getest, dus het is niet helemaal mogelijk om u details te geven over een harnas dat we niet maken. Ten eerste, als u dit tuig wilt laten werken, moet u proberen uw ECU te flashen met een Amerikaans bestand met US Harness Config ingesteld op TRUE. Als dat niet werkt, moet u ons Race Team-bestand aanschaffen of een YEC ECU kopen om dat harnas correct te laten werken met uw fiets. Bedankt, Jason A.

• marc.wagner89@gmail.commarc.wagner89@gmail.com Berichten: 4Verified User

Bedankt Jason. We hebben de YEC ECU al, maar wilden een flitsende OEM gebruiken omdat YEC Blipper momenteel niet ondersteunt. Overweegt u om basisgegevens voor de YEC ECU te maken om uw blipperprogrammering toe te voegen? beste wensen.

Hallo, we hebben momenteel geen plannen om een bestand te maken om de YEC ECU te flashen. Bedankt, Jason A.

• marc.wagner89@gmail.commarc.wagner89@gmail.com Berichten: 4Verified User

Beste Jason. Ik schreef de BN6-8591A-10 (US File) op onze BN6-8591A-00 ECU en stelde de US harness config in op true. Helaas start de fiets niet. Kun je meer advies geven over hoe we dat kunnen laten werken? Als je raceteam-pakket werkt in combinatie met YEC-weefgetouw, moet je gemakkelijk kunnen zien welke configuratie ik moet aanpassen. Bij voorbaat dank voor uw hulp.

Hallo, zoals ik al eerder zei, ik kan je niet vertellen hoe je het Amerikaanse bestand in een EU-ECU kunt krijgen die werkt met een YEC-harnas, omdat het hier niet eerder is getest. Ik weet zeker dat ons Race Team-bestand voor de R6 werkt met het YEC-harnas. Ik zou willen voorstellen om dat te krijgen of om de YEC ECU te runnen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.