Yamaha Auto-Blipper Clutchless Downshifting Activation License
tallerlz520@yahoo.com.ar
i R1
hej, aktiveringslicens skicka via e-post?
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Nej, du måste beställa det via ditt konto på vår webbplats och sedan tillämpas det på ditt konto.
betalat, jag behöver autobliper kod
Jag måste aktivera autobliper
Funktionen Auto-Blip har lagts till i ditt konto. Observera att den kommer att tilldelas den första licensen som du aktiverar filfunktionen när den blinkar. Du kommer att se en popup-varning om att funktionen kräver särskild behörighet, men det är ett standardmeddelande när funktionen Auto-Blip är aktiverad i en fil.
snabbväxlare ja autobliper fungerar inte felkod P1400
den röda / bruna tråden frånkopplad?
Den felkoden är för din AIS. Om du har ett fullständigt avgassystem och har kopplat bort AIS måste du gå till din Diagnostics Code Manager och avmarkera rutan som är associerad med felkod. Se till att kontakten för automatisk blip-sele som har den extra kabeln som körs till ECU-kontakten (det vill säga din auto-blip-kontakt) är i det läge som aktiveras när du växlar ner. Om din växellänkning trycker på sensorn när du växlar ner, se till att kontakten är ansluten till sensorkabelledningen för tryck. Du kan också kontrollera din sensorfunktion efter detta videotest: https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo
INGEN BLIPERKOD P062F
Gå till Diagnostics Code Manager i din fil och avmarkera rutan som är associerad med den felkoden. Kontrollerade du anslutningarna och sensorn?
bliper does not work-koder ok sensor ok quickshifter ok
Vilka avläsningar fick du från multitestern för sensorn?
Aktiverade du funktionen Auto-Blip på filen och flashade den till ECU?
Vad sägs om sensorkontakterna, kontrollerade du att din Auto-Blip-kontakt från selen leder till rätt kontakt från sensorn?
Omöjligt att skriva "Status: Misslyckas: Ogiltig ECU-bild" ???
Jag är 9 timmar sedan med det här problemet
Det betyder att du försöker skriva i fel fil. Vad är ditt ECU-artikelnummer? Och vilken fil använder du?
Fil BX4-8591A-00 ecu: idem Jag lyckades skriva men bläktare fungerar inte. Här är östlig tid, imorgon följer jag dig
Vi behöver ECU-artikelnumret snälla. Du kanske också har ändrat något i filen som inte fungerar med vilka ändringar som gjorts på motorcykeln.
Sele R1 2015/2016 vs sele R1 2017 Är diagrammet detsamma? Är det bara annorlunda än ecu-terminalen?
BX4-8591A-00 112600-5051 TBDFZ A
Hej, autoblip-selen för 15-16 R1 skiljer sig från 17 R1. Vilket autoblip sele har du? Tack, Jason A.
Min cykel var 2015 nu är det 2017 jag använder kabeln 2015 saknas spänning på stift 12 ecu det är problemet
Jag måste ändra kabeln
2017-kabeln är till salu?
Detta är de detaljer som vi behöver veta från början. Det hjälper till att undvika att slösa tid på att ställa frågor som försöker begränsa problemområdena. Ja, auto-blip sele för 2017 R1 är tillgängligt. Gå till R1 2015-sidan 2015, och när du klickar på sidan Auto-Blip-kit visar rullgardinsmenyn ett kit för 2017 R1 med lagerbock.
Harnes ensam är inte tillgänglig Det var inte min avsikt att komplicera att du skulle sälja selen separat Tack och ledsen pd: Jag tappade $ 200
Vi kan skapa en faktura för att köpa en auto-blip sele separat om du har ett konto hos oss.
Ja, jag har ett konto
Hur köper jag selen?
Vi skapar en faktura, och sedan får du ett e-postmeddelande med en länk så att du kan betala för det via ditt konto på ftecu.com. Det kommer att skickas ut inom kort.