Yoshimura Race Alpha 3/4 -järjestelmä
Hei FTECU piippaa! Olen juuri asentanut Yoshimura Race Alpha 3/4 -järjestelmän ja ajautan siihen rajoittamatonta karttaa siten, että EXUP-venttiili on poistettu käytöstä. Olin 2 raitapäivää Sepang International Circuit -tapahtumassa ja kokenut paljon poppingia kuristusasennossa nolla. Mielenkiintoista on, että voin ymmärtää nopeaa polttoainetta korkealla kierrosluvulla ja nolla TPS: llä, joka aiheuttaa aukeamisen hidastuessa, mutta mitä en voinut ymmärtää, oli se, että keskimmäisissä kulmissa, joissa käytettiin alhaisempia kierroslukuja (noin 7 kt), myös popping tapahtui, asettamatta minun pyörä keskimmäisestä kulmasta .. Haluan tietää, auttavatko Graves 3/4 -järjestelmä vai Gravesin koko järjestelmäkartta ratkaisemaan tämän ongelman? Vai onko ehdotuksia polttoaineen säätämiseksi nolla TPS -sarakkeesta? Kiitos jo etukäteen ajastasi!
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
Mikä vuosi R1 on pyöräsi? ECU-osanumero olisi hyvä myös saada.
EU: n vuoden 2015 malli. ECU-numero 2CR-8591A-00.
Pyörällesi on olemassa Graves Exhaust Cat Eliminator-tiedosto. Yritämme sitä.
Hei Kent, onko tapa asettaa "Poista polttoaineen polttoaineen katkaisu käytöstä" totta Graves Exmissions Cat Eliminator -kartalle? Pidän polttoainetta erittäin äkillisenä etenkin päällä / pois kuristimella.
Jos et pääse siihen Tuning Suite -sovelluksen kautta, valitettavasti ei, koska tiedosto on lukittu. Emme voi tehdä mitään tiedostojen rajoittamiseksi.