gravar 3/4 installerade, vilken karta ska jag ladda upp?
herbf02@gmail.com
i R1
Hej där, som titeln indikerar installerade jag ett 3/4 system. Nu ser jag i tredjepartsfilerna finns det en grav 3/4-fil. Min fråga är att jag laddar upp den obegränsade r1-filen för min cykel som bas OCH graven 3/4-fil eller laddar jag bara upp graven 3/4-filen? Jag frågar cuz det finns ingen bränslekarta i 3/4-filen som jag kan se, bara alternativ för att stänga av exupventiler och sådant?
Taggade:
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
svenska
engelsk
arabiska
kinesisk
holländska
finsk
franska
tysk
hebreiska
hindi
italienska
japansk
korean
putsa
portugisiska
ryska
spansk
kommentarer
Du laddar bara ner Graves 3/4-filen och blinkar den till din ECU. Anledningen till att du inte ser bränslekartor i Graves-filen är att den är låst så att dessa objekt är dolda och inte kan modifieras (eller kopieras).
Jag ser, tack för din hjälp
Inga problem! 👍️
hej ledsen för den ständiga pestering, jag märkte filen jag vill blinka i anteckningarna den säger att den fungerar bäst med "aktivt inställning, lagerluftfilter och pumpgas" nu vet jag att jag har smog block off plattor så jag vet att inaktivera AIS-ventil, men jag har inte det aktiva tune-kit. Finns det något jag ska "inaktivera / aktivera" någonting jag ska kontrollera i diagnoskodshanteraren? Tack igen för hjälpen
Har du en full avgaser? Använder du fortfarande lager O2-sensorn?