Hei Olen uusi yhteisössä
jluisleonlopez@hotmail.com
sisään ZX 636
Bottin ft ecuuni ja sanoin verkkosivulla, että minulla on ilmainen lisenssi ja minun on rekisteröitävä aktivointikoodi, mutta ruutuani ei tullut mitään aktivointikoodia. kuinka se on mahdollista? Joku elin nyt kertoo siitä? kiitos
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Flash-lisenssillä ei ole aktivointikoodia. Kun sanot ostaneesi "ecu-ekosi", mitä tarkalleen ostit?
Kiitos vastauksesta. Ostin lisenssin viime torstaina, mutta en tiedä kuinka kauan menettely kestää saapumisen? Mitä he lähettävät? Tilauksen tilassa se sanoo peräkkäin. kiitos kent. terveiset
Onko sinulla jotain ECU-salamasarjoistamme? Sinulla ei ole järjestelmäämme rekisteröityä USB Data Link -kaapelia, joten emme voi määrittää ostamasi 3-pakkaus flash-lisenssejä.
Jos minulla on ecu-flash-pakkaus, laatikossa oli vain yksi ohjekortti ja kaapelit, mutta ei numeroa rekisteröintiä varten. Jos minulla on USB-datakaapeli. ja valjaat kytkeäksi CD: hen. Toivottavasti voit auttaa minua. kiitos
Sinun on luotava tili meillä ftecu.com-sivustossa ja asetettava USB-datayhteyskaapeli tietokoneeseen linkittääksesi se kaapeliin tiliisi. Sitten voimme antaa tilillesi ostamiasi lisenssejä.
Minulla on jo tili kanssasi, olen jo asentanut kaapelin, mutta en tiedä miten linkittää kaapeli tiliin. Yhdistin sen ja aktivointikoodiin merkitsin usb-kaapelin numeron. En tiedä onko se ok?
Lataatko Tuning Suite -ohjelmiston? Jos näin on, avaa Tuning Suite ja siirry kohtaan Laite> Kirjoita ja se kysyy, haluatko linkittää USB-datalinkin tiliisi.
Aktivointikoodia ei tarvita.
jos jo ladan sen ja yritän siirtyä laitteeseen ja saan rekisteröimättömän laitevirheen, mutta se ei salli minun kirjoittaa vikaariin
Se ei ole virhe, vaan kysyy, haluatko linkittää sen tiliisi. Sinun on kytkettävä USB Data Link -kaapeli tiliisi, ennen kuin voit kirjoittaa mitään mihin tahansa ECU: hon.
Siirry kohtaan Käyttäjä> Päivitä sähköposti Kirjoita tilisi sähköpostiosoitteesi.
valmis, tein sen jo, mutta se on silti sama
Voitko vaihtaa kielen englanniksi ja kokeilla sitä uudelleen? Kaiken tämän, mitä näytät, ei pitäisi tapahtua.
ok sanon mitä se tekee
Aloita alusta kiitos.
Poistan ohjelmiston ja asennan sen uudelleen, ehkä se auttaa. kerro siitä, kun olet valmis
lopetan sen, mutta on sama. sama ongelma
Ole hyvä ja käy läpi prosessi, kerro meille mitä teet alusta alkaen.
Myös kuva virhesanomista
juuri sama ongelma
Kun siirryt kohtaan Käyttäjä> Päivitä sähköposti, voitko lähettää kuvan virheilmoituksesta? Vai palaako se takaisin tälle sivulle?
Tein, se näyttää hyvältä
Ei anteeksi. Tuning Suite -sovelluksen Laite-välilehden vieressä näet käyttäjän. Napsauta sitä ja sitten Päivitä sähköposti. Kirjoita kirjautumistiedot.
Minä tein sen. ja on sama ongelma
Napsautatko "Kirjaudu sisään" kirjoittaessasi käyttäjätietosi Päivitä sähköposti -ikkunaan? Do not click "Register".
lopulta tein sen.! kun lähetät minulle lisenssini?
Lisenssi 3-paketti on lisätty tiliisi pakkauksen mukana toimitetun lisäksi.
Kiitos paljon!!
👍️