Ogiltigt licensfel
beat2087@gmail.com
i ZX 10
S / N 34FB5359 för zx-10r, återställ snabbt, snälla.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Hej, din licens är i ett tillstånd som fortfarande borde kunna återvinnas. Vad är problemet du har? Tack, Jason A.
min ecu fungerar inte. inget svar, kan inte ansluta server snälla, återställ den nu
Jag fick massagen "Ingen registrerad ECU. Vill du köpa ..." Lös den nu, snälla. väldigt allvarligt, motorn går inte
Din licens är i ett oskuldligt tillstånd, det finns inget att återställa. Kontrollera alla dina anslutningar noggrant. Gå till Hjälp> Testgränssnitt> Ingångar och skicka skärmdumpar av ett test med ström på och av. Undvik också att skapa nya trådar om samma ämne.
Använder du sele eller bänk på cykelsidan?
Jag använder sele. läsa ecu fungerar men att skriva orsakade ett fel. ledsen att avstå men jag blåste bort mina tider för det. Jag ska prova vad du säger.
Så låt mig veta vad det här betyder, snälla. Det var min sista anslutning, då fick jag felmassage kontinuerligt
"Testingångarna" är den du behöver vara uppmärksam på. Siffran "1" betyder att du har ett anslutningsproblem med den röda ledningen i hårdvaran. Kontrollera alla anslutningsområden.
Tack. Så vilket nummer kommer att visas när detta problem rensas?
När strömmen är på bör du se antingen 6, 16, 26 eller 36. När strömmen är av, 0, 10, 20 eller 30.
Jag fick en massage som säger "ECU är inte registrerad. Vill du köpa den?" Fixa det nu. Det är mycket allvarligt och motorn fungerar inte. ZX6R
Din licens var i "hardfail" -status; det har återställts. Du måste se till att alla anslutningar är bra och att din internetanslutning inte tappar under ECU-blixt.
Vad är licens "hardfail" status...Jag har det problemet och får "inget svar" från ecu efter att jag bifogat licensen.