inaktivera immobilizer gsxr 1000 2017 32920-17k92
conceptbike@orange.fr
hej, vi kan ta bort immobilisatorn (kontaktnycklar) på en gsxr 1000 2017 32920-17k92. Jag försökte inaktivera startspåret, men det fungerar inte.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Är detta med aktien eller obegränsad fil? Har du tagit bort all startspärrhårdvara på cykeln, eller hur? Och blinkade filen i ECU med modulen "Inaktivera immobiliserare" inställd på "SANT"?
Hej, jag använde den obegränsade filen. "inaktivera immobilizer" är naturligtvis sant. Vad menar du "Du har tagit bort all startspärrhårdvara på cykeln"? Tack
Har du kopplat bort startmotorns antenn?
Ja antennen är ansluten och neimanen ersätts av en switch
OK, vi måste ta en titt på den filen. Jag kommer tillbaka till dig om detta så snart vi är klar med att granska det.
hej, hittade du ett fel i filen jag skickade till din e-postadress? Tack
Inte än. Kommer tillbaka till dig så fort jag vet någonting.
Hej, jag tillåter mig att ingripa eftersom jag hade samma problem, jag löst genom att blinka en amerikansk karta istället för en EU-karta på ECU, immobilisatorn stängdes inte av med en karta EU även om jag kryssade för "deaktiverad immobilizer: true" men det fungerade nickel med en amerikansk karta Fabien
Fabien, tack för den här informationen. Så snart kunden tar med mig tillbaka sin motorcykel testar jag det
vi måste sätta kartan USA för det finns ingen anti-start
Hej, kan du ge råd om artikelnumret? Jag försökte många ECU-bilder utan framgång. Tack