Tietokoneesta ei voi tuoda
dillondewitt22@gmail.com
sisään FZ / MT 07
Joten kun valitsen tuonnin tietokoneesta, ikkuna aukeaa, mutta ikkuna on tyhjä, minne tahansa ei valita tuontia.
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Mikä on tarkka tiedosto, jota käytät?
Yritän käyttää virran komentajakarttaa, mutta tuontivaihtoehtoa ei koskaan esiinny
Mihin tiedostoon yrität tuoda PC-karttoja?
se on vuoden 2016 Mt07 japanilainen versio, jos siihen viitataan
Emme näe tiedostoongelmia, kun valitset PC-tuontimoduulin, ikkuna avautuu näkyvissä näkyvissä olevalla "Extract Fuel Table from File" -painikkeella ja napsauttamalla tätä painiketta avaa tiedostot tietokoneellasi.
tämä on kaikki mitä saan, kun avaan tietokoneen polttoaineen tuonnin
Mitä Windows-versiota käytät?
ikkunat 10
Olen yrittänyt poistaa ja ladata uudelleen kaikki ohjelmistot ja jopa ladannut erilaisia tiedostoja ne kaikki ovat samalla tavalla ilman mahdollisuutta tuoda
Hei, Tuning Suite -ohjelmassa on kaksi japanilaista 2016 MT07: tä. Olen tarkistanut molemmat, enkä pysty luomaan uutta ongelmaa uudelleen (katso yllä olevaa kuvaa) Voitko ladata ohjelmiston toiselle tietokoneelle nähdäksesi, onko sinulla edelleen ongelma? Kiitos, Jason A.
Minulla on täsmälleen sama ongelma, käynnissä Windows 7 Professional Service Pack 1.
Yritä ladata uusin viritysohjelmisto. Emme pysty palauttamaan tätä ongelmaa ..
Sama asia täällä kannettavalla tietokoneellani, jossa on Windows 10. Yritin sitä työpöydälläni (myös Windows 10) ja se toimii hyvin. Molemmat käyttävät uusinta ohjelmistoversiota. Mahdollinen ratkaisu, jos löydät toisen tietokoneen, joka toimii, lataa tietokoneen polttoainekartta peruskartan yli, tallenna sitten tilillesi ja lataa sitten viritys kannettavaan tietokoneeseen. Tämä on ehdottomasti ohjelmistovirhe, jota ei ole korjattu. Jos joku ftecussa haluaa apua tämän virheenkorjauksessa, voin luoda sen uudelleen ja olen upotettu ohjelmistoinsinööri päivätyössäni, joten voin todennäköisesti auttaa sinua.
Hei, Yritä katsoa täältä, kuinka yksi käyttäjä ratkaisi ongelman: https://forum.ftecu.com/discussion/767/fz1-power-commander-file Kiitos, Jason A.
Voin vahvistaa, että tämä korjaa ongelman myös minulle. Ilmeisesti et voi käyttää tämän ohjelmiston kanssa mitään muuta kuin 100%: n tekstin skaalauskerrointa.