Det gick inte att importera från datorn
dillondewitt22@gmail.com
så när jag väljer import från PC dyker ett fönster upp men fönstret är tomt med ingenstans att välja import.
Logga in eller registrera dig för att kommentera.
kommentarer
Vad är den exakta filen du använder?
Jag försöker använda en kraftkommandokarta men att alternativet att importera dyker aldrig upp
Vilken fil försöker du importera PC-kartorna till?
det är 2016 Mt07 japansk version, om det är det du refererar till
Vi ser inga problem med filen, när du väljer PC-importmodulen öppnas fönstret med knappen "Extract Fuel Table from File" på ett tydligt sätt, och klicka på den knappen öppnar upp filer på din dator.
detta är allt jag får när jag öppnar PC-bränsleimporten
Vilken version av Windows använder du?
fönster 10
Jag har försökt ta bort och ladda ner all mjukvara och till och med ladda ner olika filer alla är på samma sätt utan möjlighet att importera
Hej, det finns två japanska MT07 2016 som vi har i vår Tuning Suite. Jag har kontrollerat båda och jag kan inte återskapa samma problem som du har (se bild ovan). Kan du ladda ner programvaran på en annan dator för att se om du fortfarande har problemet? Tack, Jason A.
Jag har exakt samma problem med Windows 7 Professional servicepack 1.
Försök att ladda ner den senaste inställningsprogramvaran. Vi kan inte återskapa problemet ..
Samma fråga här på min bärbara dator som kör Windows 10. Jag testade det på mitt skrivbord (kör även Windows 10) och det fungerar bra. Båda kör den senaste versionen av programvaran. Som en möjlig lösning om du kan hitta en annan dator som fungerar kommer du att ladda PC-bränslekartan över baskartan och sedan spara på ditt konto och sedan ladda melodin på din bärbara dator. Detta är definitivt ett programvarufel som inte har åtgärdats. Om någon på ftecu vill ha hjälp med att felsöka detta kan jag återskapa och jag är en inbäddad mjukvaruutvecklare i mitt dagliga jobb så jag kan nog hjälpa dig.
Hej, försök titta här på hur en användare löste problemet: https://forum.ftecu.com/discussion/767/fz1-power-commander-file Tack, Jason A.
Jag kan bekräfta att detta också löser problemet för mig. Tydligen kan du inte använda en skalningsfaktor för något annat än 100% med denna programvara.