Fout Geen Init Resonse
baggsg@icloud.com
in ZX 10
wanneer ik voor het eerst mijn ecu probeer te flashen, krijg ik de fout No Res Resonse.
Meld je aan of registreer je om te reageren.
Comments
Fout Geen init-responscode (de p op mijn laptop is gebroken) 🤦🏾♂️
Geef uw ECU-onderdeelnummer en het bestand dat u probeert te flashen op. Gebruik je ook de fietskant of bankkit. Bedankt.
zijtuig.
en het bestand dat ik probeer te schrijven is 2016 zx10-21175-1118 (eu onbeperkt)
ik heb net geprobeerd om 2016 zx10-21175-1128 (us) onbeperkt te schrijven en kreeg dezelfde foutcode
U hebt een hardwareprobleem waardoor geen volledige communicatie met de ECU mogelijk is. Controleer of de pinnen op de juiste posities in de connector zijn geplaatst, of de pinnen de juiste positie hebben (krimp naar boven gericht) en fully seated in de connector.
Ik heb exact hetzelfde probleem met een 2013 ZX-10R en de 2011-2015 onbeperkt. Ik heb een ohm-meter gebruikt om de connectiviteit te waarborgen, maar er treedt nog steeds een foutmelding op.
Wat is het onderdeelnummer voor uw ECU en welk bestand probeert u te flashen? Gebruik je een fiets- of bankenset?
Ik heb hetzelfde probleem op een zx10rr uit 2019. programma is 21175-1435 (VS) StockEcu ecu 21175-1435 F8TG3282
Ook met BIKESIDE-kit
Voer de 4-pins hardwaretest uit op uw flash-harnas: https://forum.ftecu.com/discussion/416/attention-hardware-test-for-4-pin-bike-side-harness#latest