Helpforum

Zx6-r 2007 Qs-module

motowatio@motowatio.commotowatio@motowatio.com Berichten: 10Verified User

Hoi. Ik heb een probleem met de Qs-module de kawa Zx6R 07, 21175-0109. De module is ingeschakeld, maar werkt niet met type 4. Kunt u controleren wat het probleem is? Bedankt Victor

Comments

• kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

Geef ons meer informatie over hoe u tot dit probleem bent gekomen. U had geen foutmeldingen toen u het bestand met de ingeschakelde module in uw ECU flitste? Heb je de sensor gecontroleerd? https://www.youtube.com/watch?v=QgrdBm-EjCo

• motowatio@motowatio.commotowatio@motowatio.com Berichten: 10Verified User

Hoi. Nee, het schrijfproces is succesvol beëindigd. De qs-optie is ingeschakeld. Ik heb zelfs geprobeerd om gnd rechtstreeks via de Type 4 qs te geven, maar het werkt niet. Ik vraag dat er een probleem is in het bestand. Dank je

Heb je de sensor gecontroleerd met behulp van de vorige videolink?

ja, het werkt niet.

Waar heb je de kit gekocht? En wanneer?

Bestelnummer: 5481

bewerkt August 2019

Van wie (welke winkel) hebt u de kit gekocht? En wanneer heb je het gekocht?

Rechtstreeks van u. 8 juni 2016 11:49 uur

Dus je gebruikt het sinds die tijd, en nu werkt het niet? Of heb je het net geïnstalleerd?

Nu geïnstalleerd De ecu was zonder QS omdat deze nog niet beschikbaar was in de software. Kent, ik wil niet onbeschaamd zijn, maar heb je gecontroleerd of de module werkt? Ik zeg dit omdat de klant op een antwoord wacht en ik op een forum van gedachten wissel over commerciële onderwerpen

bewerkt August 2019

De QS-module bestaat sinds 2010 met het Kawasaki ZX-6R-bestand van 2007. En ja, het is volledig functioneel vanaf ons einde.

Het probleem is met uw sensor als de testresultaten dat hebben aangetoond.

Kent, gemotiveerd door de opmerkingen hebben we de sensor veranderd maar werkt nog steeds niet. Om het via type 4 zelf te verwijderen, werkt het ook niet als u gnd geeft aan de L-lijn van de diagnostische connector. We hebben ook de continuïteit van de draad van de diagnostische connector naar de ecu gecontroleerd, en het is in orde. De eerste keer dat ik de mogelijkheid van de QS-module in de soft zag, was het jaar 2017. Wat ik niet begrijp is dat u bevestigt dat u klanten hebt met die module die perfect werkt. Ik heb ook geprobeerd te flashen met het (genetische) bestand, maar ik kan het niet laten werken. De motorfiets start en werkt, maar snijdt de qs niet. Van mijn kant, kan niet meer doen. thks

Welke QS-sensor gebruikt u? Kun je er een foto van plaatsen alsjeblieft?

• dimbusa13@gmail.comdimbusa13@gmail.com Berichten: 12Verified User

Hallo, ik wil een ecu flitsen van hetzelfde model 21175-0109 met qs-optie ingeschakeld, maar ik zie dat type QS type 13 een 6-pins diagnostische plug is en de fiets heeft een 4-pins diagnostische plug. mijn cliënt zegt dat vorig jaar hetzelfde probleem had als u eerder schreef. Hij heeft de ecu met ftecu in 01/2019 opnieuw geactiveerd en qs ingeschakeld, maar nooit werkt qs (andere tuner), zelfs met kortsluiting op qs-kabels. Heb je het getest in dit type ecu 0109? Bedankt

Meld je aan of registreer je om te reageren.