Tietokoneen tuontivirhe!
kimhg2876z@naver.com
r3 15-17 Rajoittamaton kartta Haluaisin kysyä sinulta PC:n polttoainekarttojen tuontitoiminnosta ja muutamasta muusta asiasta. Miksi kierroslukurajoitus eroaa aluekoodin mukaan? Voisin vahvistaa, että aluekoodini on 10 geneerinen versio ja rajoitus on yli 13000 rpm, kun taas muiden aluekoodien karttatiedostoissa on kaikki samat tiedot, mutta vain kierroslukurajoitus on erilainen. Onko oikein ottaa 13000 rpm rajoitukseksi, joka sopii yleiseen koodiin käyttäen 13000 rpm? Vai kerrothan, onko parempi ottaa pelkkä rajoitus sellaisenaan! Ja vaikka PC:n polttoainekartan tuontitoiminto on päällä, se ei ole lainkaan aktivoitu. Onko kyseessä ohjelmistovirhe? Yritin tuoda PC5:n polttoainetiedot, mutta painike ei ole aktivoitu ja minulla on ongelma sen kanssa. (Tiedoston veto ei myöskään toimi.) Voitko päivittää minulle tämän? Tai toivon, että voit tarjota ratkaisun. Ai niin! Ja hidastuksen aikana tapahtuu usein poksahdusta tai takasytytystä. Tekniset tiedot ovat Termignoni Racing Carbon -täysjärjestelmä (katalysaattorin poisto) ja DNA-jälkiasennusilmansuodatin. Luulen, että se tapahtuu, kun AIS-venttiilitoiminto kytketään pois päältä hidastuksen aikana riippumatta siitä, onko hidastuksen katkaisutoiminto päällä vai pois päältä. Onko oikein, että rajoittamattoman kartan suunnittelusuunta perustuu Cat-poistolla varustetun Racing-täysjärjestelmän + jälkiasennussuodattimen käyttöön?
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen