Supportforum

PC-importfel!

kimhg2876z@naver.comkimhg2876z@naver.com Inlägg: 1Verified User

r3 15-17 Obegränsad karta Jag skulle vilja fråga dig om funktionen för att importera PC-bränslekartor och några andra saker. Varför skiljer sig varvtalsgränsen beroende på regionkod? Jag kan bekräfta att min regionkod är 10 generisk version och gränsen över 13000 rpm, medan kartfilerna för andra regionkoder har all samma information, men endast varvtalsgränsen är annorlunda. Angående detta, är det korrekt att ta 13000 rpm för att gränsa som passar den generiska koden med 13000 rpm? Eller låt mig veta om det är bättre att ta den rena gränsen som den är! Och även om importfunktionen för PC-bränslekartor är aktiverad är den inte aktiverad alls. Är det ett programvarufel? Jag försökte importera bränsledata från PC5 men knappen aktiveras inte och jag har problem med det. (Filhämtning fungerar inte heller.) Är du villig att uppdatera mig om detta? Eller jag hoppas att du kan ge en lösning. Åh! Och decelerationspop eller bakåttändning inträffar ofta under deceleration. Mina specifikationer är Termignoni Racing Carbon Full System (katalysatorborttagning), DNA-eftermarknadsluftfilter. Jag tror att det händer när AIS-ventilfunktionen är avstängd under deceleration, oavsett om decelerationsavstängningsfunktionen är på eller av. Stämmer det att designriktningen för den obegränsade kartan är baserad på användning av Cat Removal Racing Full System + eftermarknadsfilter?

Logga in eller registrera dig för att kommentera.