2024 Ninja 500 ECU matchar inte instruktionerna
kawasaki.rocki@gmail.com
Så jag ringde på fredagen för att få ett förtydligande angående instruktionerna. Killen som hjälpte mig i telefon sa att han bara varit där i en vecka och att jag inte fick någon som helst hjälp med situationen utan istället fick ett väldigt dåligt och väldigt oförskämt svar från någon i bakgrunden, "Gör bara klart de jävla instruktionerna." 🤔💀🤬 Jaaa, jag läste instruktionerna och de här instruktionerna är skräp med tanke på att de ska vara en "plug and play"-guide för varje cykel. När kablarnas färger inte matchar är det inte en 1-1-guide. Kundsupporten är fruktansvärd och borde skämmas. Jag är en felaktig kommentar ifrån att skicka tillbaka den här saken och anmäla företaget för att sälja falska enheter. Så innan företaget vill bete sig så igen i telefon eller på forumet, vet att det är möjligt. Ska jag nu ansluta den bruna kontakten med den svarta remsan till den svarta kabeln på kabelhärvan och sätta den svarta hankabeln där den bruna gick? Den orangea kabeln skulle gå där en vädertätningsplugg satt, men det finns redan en orange kabel där, ska jag ansluta de två orangea han-/honkontakterna och sätta i den andra hankontakten där den orangea kabeln satt? Jag blev tillsagd i telefonen att skarva. Det är ingen mening. Han nämnde att han läste för att få en bättre förståelse, bad om numret för att ringa tillbaka och ringde ALDRIG tillbaka.
svenska
engelsk
arabiska
kinesisk
holländska
finsk
franska
tysk
hebreiska
hindi
italienska
japansk