2021 ZX-6R - Väliaikainen ohjausyksikön flash-päivitys Gravesin flash-tiedostoa odotellessa
tom.shields@charter.net            

sisään ZX 636             
        - Olen asentanut Graves Motorsportin täystitaanijärjestelmän vuoden 2021 ZX-6R-pyörääni. Gravesin ECU:n flash-tiedoston toimitus viivästyy henkilökunnan jäsenen sairauden vuoksi. Haluan lämpökierrättää pakosarjat, jotta voin tehdä viimeisen pulttien kiristyksen ja koota pyörän takaisin. En aio käyttää O2-anturia tai pakoventtiilin servoa tässä pyöräkokoonpanossa. Tällä hetkellä O2-anturi on kytketty sähköisesti, mutta sitä ei ole kierretty pakosarjaan. Olen melko varma, että pyörän käynnistäminen alkuperäisellä ECU:lla / OEM-virityksellä johtaa vikakoodien generointiin ja tarkistusvalon syttymiseen. Joten kysymykset: Voiko FTECU-virityspakettia käyttää vikakoodien lukemiseen ja poistamiseen?
 - Olisiko minun suositeltavaa, että alkuperäisen ECU:n sijaan flashaisin ECU:ni tämän pyörän FTECU:n rajoittamattomalla tiedostolla, jossa O2-anturin ja pakoventtiilin parametrit on asetettu "pois käytöstä"?

Kiitos kaikista neuvoista!
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.                    

Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen