Älä ota käyttöön Autoblipperiä R1: ssä (2017)
hw1987@gmail.com
sisään R1
Ostin "R1 Auto-Blipper Clutchless Downshifting Kit" ja asensin sen. rekisteröi sitten maksettu ominaisuusaktivointikoodi ECU-lisenssilläni. Jos haluat ottaa QS / Auto-Blipperin käyttöön, tarkistin TRUE: n FTECU: lle ja flashin ecu. Mutta virhe "Fail Error: Invalid ECU image ..." tapahtui ja kallistuksen käynnistäminen käynnisti moottorin. Miten voin käyttää Autoblipperiä R1: ssä (2017)?
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Suomalainen
Englanti
arabialainen
Kiinalainen
Hollannin kieli
Ranskan kieli
Saksan kieli
heprealainen
hindi
italialainen
japanilainen
Korealainen
Kiillottaa
Portugalin kieli
Venäjän kieli
Espanja
Ruotsin kieli
Kommentit
sama ongelma, mutta R1 2018 bx4-8591a-30, lopussa.
2018 r1: llä ei ole automaattista blipper-vaihtoehtoa salamavalinnoissa. jos sinulla on ongelma, joka mahdollistaa auto-blipper-vaihtoehdon 2018 BX4-8591A-30: ssa, käytät varmasti väärää tiedostoa.
Tarkista carefully varmistaaksesi, että tiedosto, jota käytät R1: llä, on oikea tiedosto. Syy "virheelliseen ECU-kuvaan" johtuu siitä, että flash-tiedosto, jota yrität vilkkua, ei vastaa oikein pyöräsi ECU: ta.
Kiitos vastauksesta. Yritin joskus vilkkua ECUa, mutta ei onnistunut. Voin vilkkua ECU: ta oikein, kun autoblipper on poistettu käytöstä. Sallii kuitenkin salaman. Olen huolissani siitä, että lisenssi autoblipperille näyttää "2015" R1 Auto-Blipper Kitin. Onko tämä OK minun 2017 2017? tietenkin ostin blipperkit "2017" ja rekisteröidyn aktivointikoodin, joka sisältää paketin.
Minulla on oma dev-tiimi, joka tutkii tätä tarkemmin, mutta tarvitsen lisää tietoa. kirjoitus epäonnistuu "ECU-kuvan tarkistaminen" tallentaa tiedoston uudeksi tiedostonimeksi (kirjoitusprosessit muokkaavat tiedoston sisältöä) 3) sähköpostitse uusi tiedosto osoitteeseen support@ftecu.com