Helpforum

De FTECU-applicatie vraagt om een nieuwe ECU-licentie bij het opnieuw vullen van mijn 2015 R1

6500395@gmail.com6500395@gmail.com Berichten: 1Verified User

Hoi allemaal, ik had een ECU-licentie met Auto-blip en ActiveTune-koppeling voor mijn R1M uit 2015, de laatste keer dat ik hem had geflasht was in 2019 (nadat alle mods waren uitgevoerd) en die keer heb ik er nooit problemen mee gehad. Ik heb echter een probleem met de FTECU-licentie op afgelopen zaterdag, ik moet de motor opnieuw flashen voor de inspectie van mijn overheid. Bij het opnieuw flashen van de ECU krijg ik een foutmelding over geen ECU-licentie gevonden en word ik doorgestuurd naar de FTECU-pagina om een andere ECU te kopen license($100).

Since Ik moet de motor zo snel mogelijk flashen en ik heb geen tijd om ondersteuning via e-mail te zoeken (ik woon aan de andere kant van de wereld dan de VS), dus ik heb betaald voor een nieuwe licentie. Helaas na de aankoop en toen ik de motor opnieuw probeerde te flashen, vertelde het me dat de Auto-blip en ActiveTune uitgeschakeld zouden zijn... (Aangezien de Auto-blip en ActiveTune gekoppeld zijn aan mijn originele ECU-licentie) Ik heb de ActiveTune nodig omdat ik de O2-sensor al naar mijn uitlaat heb verwisseld, zonder de OEM O2-sensor weet ik niet zeker of ik alleen de OEM-kaarten kan gebruiken zonder dat ActiveTune is ingeschakeld... Ik ben op dat punt een beetje een sukkel, zelfs als ik al voor een nieuwe licentie heb betaald zonder reden, gelukkig heb ik na een paar keer opnieuw opstarten en opnieuw proberen met de re-flash eindelijk mijn ECU opnieuw geflasht en ben ik door de inspectie gekomen. Ik zou graag wat hulp willen over wat dit soort licentiefout veroorzaakt om te voorkomen dat soortgelijke problemen zich in de toekomst voordoen, omdat ik mijn motor voortaan elk jaar opnieuw moet flashen voor de overheidsinspectie. Bedankt allemaal. KYO

Meld je aan of registreer je om te reageren.