Helpforum

herstellimiet

michael@dieselmobile2000.commichael@dieselmobile2000.com Berichten: 1Verified User

het geeft linksboven aan dat de licentieherstellimiet overschreden is wat ik moet doen, omdat ik mijn nieuwe programma niet kan openen, bedankt

Comments

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Berichten: 102Staff User

    Dit betekent dat u tijdens het schrijfproces een probleem bent tegengekomen en te vaak hebt geprobeerd dezelfde licentie te herstellen. Het systeem markeert de activiteit en verhindert schrijven gedurende een bepaalde periode. Het is vergelijkbaar met te vaak proberen in te loggen op iets met het verkeerde wachtwoord en je wordt gedurende 24 uur buitengesloten of iets dergelijks. Controleer of uw bedrading in goede staat is en of de ecu stroom krijgt de hele tijd dat u probeert te schrijven. Aan het begin en aan het einde van het schrijfproces heb je een goede internetverbinding nodig. Zorg ervoor dat uw computer tijdens het schrijfproces niet in de slaapstand gaat. Ik heb op je e-mail gereageerd met links naar enkele tests hier op het forum die je kunt proberen. Todd

Meld je aan of registreer je om te reageren.