Minua pyydetään ostamaan toinen lisenssi ECU:lleni, joka on jo linkitetty tiliini.
ryan.sanders20@yahoo.com
sisään ECU Licensing
Tuning suit -ohjelma pyysi ostamaan toisen lisenssin ECU:lleni, jolle olen jo ostanut lisenssin. Aluksi ajattelin, että minun on ostettava sille lisenssi joka kerta, kun sen käynnistän, joten maksoin $100. Luettuani joitain muita viestejä, ymmärrän, että tarvitsen vain ECU-lisenssin nollauksen. Voinko palauttaa alkuperäisen lisenssini ja saada hyvityksen toisesta ostamastani lisenssistä, jota en tarvitse? Kiitos-tilin sähköpostiosoite on Ryan.sanders20@yahoo.com
Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.
Kommentit
Jopa kun ostin toisen lisenssin alkuperäiselle ECU:lle, saan edelleen saman virheilmoituksen. "No Available Licnese..." Tarvitsen apua mahdollisimman pian
Tämä viesti johtuu siitä, että ostit uuden lisenssin ja otit käyttöön maksullisen ominaisuuden, jota sinulla ei ollut käytettävissä tililläsi. Tässä tapauksessa otit käyttöön Auto-Blip-lisenssin, mutta tililläsi ei ollut saatavilla automaattista blip-lisenssiä, sillä tililläsi oleva lisenssi oli jo sidottu vanhaan lisenssiisi.